Wednesday, January 1, 2014

Divit baklava

Apsolutno fantasticna, brza I dekorativna na stolu... ostavite malo jaci zaljev kako bi bila krckava, a ne mekana.



 Sastojci:

1 pakovanje jufki (ja sam imala skroz debele jufke ovaj put, ako su skroz debele jufke onda moze I jedna ne trebaju dvije da se stavljaju jedna na drugu)
600 gr oraha (koristila pikan orahe u ovom receptu)
100 gr secera
200 gr putera

Zaljev:

500 gr secera
4.5 dl vode
2-3 kriske limuna

stapic za raznjic




Izdrada:

Cetvrtasti manji pleh namazati puterom. Kore odmotati, ja sam imala samo 12 kora, tako da sam napravila samo 6 rola.

Uzeti koru, napazati je rastopljenim puterom, staviti drugu koru na nju ponovo premazati puterom I presuti obilno sa mljevenim orasima u koje smo dodali 100 gr secera.

Stapic za raznjic staviti ispred sebe na kore I umotavati duzom stranom u rolat. Kad smo umotali rolat, srozati kore niz stapic, tako da mogu da stanu u tepsiju.



Isto uraditi sa preostalim korama. Ovu baklavu je najbolje praviti navecer, ostaviti je malo otvorenu rernu da se isusi do sljedeceg dana. Sljedeci dan izerezati baklava na komadice zeljene duzine, namazati puterom I peci na 355 F oko 10 minuta dok ne pocne rumeniti. Smanjiti na 320 I peci jos 20 minuta.

Zaljev ostaviti da provri I kuhati 10tak minuta do zeljene gustine. Zaljev za sve baklave treba da bude malo gusci kako baklava ne bi bila previse mekana.



Mlaku baklava zaliti vrelim zaljevom.

2 comments: