Tuesday, July 29, 2014

Micina torta nad tortama

Veoma bogata I kremasta torta koju je Milica objavila na coolinarici. Iako ne izgleda velika ipak je veoma izdrasna I zasigurno ce biti jedna od mojih omiljenih torti.

 

Za kore:

  • 3 x 5 bjelanca
  • 3 x 10 kasika secera u prahu
  • 3 x 5 kasika mljevenih oraha
  • 3 x 2 kasika brasna
  • Za krem:

  • 1 litar mlijeka
  • 15 zumanaca
  • 10 kasika secera
  • 9 kasika brasna
  • 250 gr secera u prahu
  • 250 gr margarina/maslaca
  • 150 gr mljevenih oraha
  • malo mlijeka da se popare orasi
  • 200 gr cokolade
  • 3 kesice slag krema od vanile
  • 200 ml mlijeka ili kisele vode za slag krem
  • Priprema

     
    Napraviti 3 korice od po 5 belanaca, 10 kasika secera u prahu, 5 kasika oraha i 2 kasike
    brasna. Brasno i orahe pomesati i lagano varjacom umesati u umucene belance. Peci na
    180 stepeni oko 25 minuta svaku koru. Kad su pecene pokriti ih krpom dok spremate
    krem.

    Originalni recept:



    Krem : 7 zumanaca pomesati sa 10 kasika secera i 9 kasika brasna i skuvati krem u 1l
    mleka.

    Umutiti 8 zumanaca sa 250g prah secera. Posebno umutiti 250g margarina, pa izmesati
    sa umucenim zumancima i sve izjednaciti sa ohadjeniim kremom.

    Varijacija: Ja sam kuhala svih 15 zumanaca u kremu, dodala prah secer takodje. Kad se krema samo malo ohladila, tako da objasnim negdje na pola :) dodavala sam kockicu po kockicu putera u kremu dok se nije sjedinio sa kremom, nastavljajuci miksati narednih 5-6 minuta da se krema brze ohladi. Poluohladjenu kremu sam ostavila u frizider do upotrebe.

    1/3 fila izdvojiti i dodati 150g oraha poparenih mlijekom (potrebno je malo mlijeka da
    bude kasasto). U preostale 2/3 fila dodati 200g otopljene cokolade na skroz slaboj vatri.



    Umutiti 3 slag krema od vanile sa mlijekom ili kiselom vodom i filovati: kora, slag, crni
    fil, kora, slag, beli fil, kora, slag, crni fil. Staviti slag po ivicama. Ja stavljam crni fil jer
    ga ima najvise.

    Za dekoraciju sam skuhala 1 kasiku slkrobnog brasna sa 1.5 dl vrhnja za kuhanje i 4 kasike secera. Kad se poluohladilo prekrila sam folijom i osavila u frizider do upotrebe. Prije pravljenja kreme za dekoracije stavila sam zdjelu i zicu za mikser u frizider 10tak ili vise minuta i potom umutila vrhnje za kuhanje (punomasno), ne previse da se pretvori u puter, nego tek toliko da postane cvrsto  i potom dodavala kasiku po kasiku skuhanog skroba. U sve to sam dodala kasiku kakaa i nastavila miksati dok nisam dobila cvrstu kremu. Ukrasila zvjezdastim nastavkom.


     
     

    No comments:

    Post a Comment