Monday, December 23, 2013

Oblatna rolat sa bijelom cokoladom i kokosovim brasnom

Odkako sam vidjela ove divne trufle od bijele cokolade, I kokosa na Zoricinom blogu nisam prestala misliti na njih. Sinoc mi je ostala jedna korica oblatne I odlucila sam da ih isprobam kao rolat dodajuci u sredinu mljevenu suhu brusnicu (Zoki me zarazila I brusnicom). Rolat je ispao ljepse nego sto sam se mogla I nadati. Prvo nisam imala toliko naranci da bih iscijedila 350 ml soka I ukuhavala, ali sam imala dvije limete koje su mi dale tacno 75 ml soka koliko sam trebala za ovaj recept. Iako sam zeljela da namocim brusnice u liker od narance, nije mi se dalo cekati pa sam ih samo samljela, mada mislim da bi bile puno ljepse da sam ih prvo namocila malo u liker.
Kako god rolat je ispao prekrasno, Znam da cu ga praviti cesto jer je zaista veoma ukusan, praznicnog izgleda I ukusa, I veoma brz za napraviti, bio je gotov za manje od pola sata

Potrebno:
1 veci list oblatne
300 gr bijele cokolade
150 gr omeksalog putera
200 gr kokosa
75 ml soka limete ili narance
1/2 kasikice uljane arome limuna
1/2 kasikice arome kokosa
70 gr mljevene suhe brusnice

Izrada:

Staviti list oblatne izmedju dvije vlazne kuhinjske krpe kako bi omeksao. Topiti cokoladu u mikrovalnoj po 30 sekundi u  dva intervala, zatim fino umijesiti da se sva cokolada rastopi. Dodati omeksali puter I sjediniti. Dodati sok od limete, obadvije arome I kokosovo brasno te nastaviti mijesiti da dobijemo jednolicnu smjesu.

Smjesu ostaviti u rizider nekih 10tak minuta da se malo ucvrsti. Premazati preko oblatne a na sami pocetak kreme I oblatne staviti samljevenu brusnicu I uviti u rolat. zamotati u prozirnu foliju I ostaviti do ujutru da se krema fino ucvrsti pa rezati u kolutove.

Cista klasika ..



6 comments:

  1. Jako mi se sviđa ovaj rolat a brusnice su baš super za dodatnu boju, mada bi ovde lepo išle i suve kajsije. Uživajte u njima.

    ReplyDelete
  2. Hvala tebi na divnom receptu za ove trufle, odlicna ideja za kajsije, mislim da bi bilo super fino...

    ReplyDelete
  3. Kao i uvek odličan recept :) Dobrodošla u blogerski svet :)

    ReplyDelete