Wednesday, December 18, 2013

Kolac sa brusnicama (Pound cake)

Nedavno sam pronasla ovaj recept na internet I tako mi je zao da nisam sacuvala link, nadam se da cu ga naci kako bih linkovala ovaj divni kolac.

Ja sam dodala pola kasikice ulja od limuna I narance, I umjesto amareta sam koristila domaci liker od visnje. Kolac je zaista prekrasan, I zasigurno cu ga praviti opet.

Potrebno (cups I kasike su americke mjere):



1/2 cupa suhih brusnica
1/4 cups likera od visnje
3 cups brasna
1/2 kasikice sode bikarbone
1 1/4 kasikice praska za pecivo
1/2 kasikice soli
4 oz ili 125 gr paste od badema (ja sam koristila mljeveni badem u koji sam dodala nekoliko kapi ulja od limuna I bademovog ekstrakta)
2 cupa svjezih ili zamrznutih brusnica
2 1/2 cupa secera
1 cup kisele pavlake
280 gr omeksalog putera
6 jaja.
 
 

Izrada:

U mikrovalnoj ugrijati do vrenja suhe brusnice I liker. Izmjesati dobro, I osaviti u frizer da se ohladi dok pripremamo tijesto.

Pomijesati brasno I ostale suhe sastojke te prosijati. Izmiksati bedeme ili pastu od badema sa secerom I aromom limuna I badema dok se ne dobije smjesa poput pjeska. Dodati puter I pjenasto umutiti.  Dodavati jedno po jedno jaje muteci u intervalima. U umjesenu smjesu dodavati naizmjenicno u trecinama kiselo vrnje I suhe sastojke. Kad ste sve fino umijesili dodati brusnice, suhe I svjeze.

Ugrijati rernu na 325. Naprskati 2 kalupa za kolace sa uljem I izliti smjesu. Smjesa je vise gusta, te je potrebno rasporediti sa spatulom u  kalupe.

Peci 50-60 minuta, ostaviti u kalupu 10 minuta pa okrenuti na zicu da se ohladi.

2 comments: