Friday, July 1, 2016

Ledena kraljica

Sinoc sam pravila Klemisimo madjaricu od Meri  I ostala su mi bjelanca koja sam htjela upotrebiti na kakav pametan nacin. Takodje sam imala skuhan pudding od jagoda koji nisam znala kako da upotrebim  pa sam odlucila da premazem roladu prije nego stavim kremu. Klik ovdje za Lyndin Ledeni Rolat recept ili slijedi moje upute, svakako cete dobiti divnu slasticu jer moj je takodje ispao fantasticno. Iako je beze kora, I nije sigurno da se moze zamrzavati, ja sam ipak zamrzla, jutros sam ga malo premazala preostalom kremom I posula kokosom. Rolat je tako njezan I fin, moze se jesti zamrznut kao sladoled, cak mi je I ukusniji tako.
Toplo preporucujem, rolatic je divan... ovo su okrajci dole na slici,  potrudicu se da uzmem koju bolju slicicu kad  budem sluzila roladu....

 
 

Za roladu je potrebno:

6 bjelanaka
200 gr secera
1 kasika octa
medju prstima soli.

Za nadjev:

4 dl vrhnja za kuhanje
300 gr mascarpone sira
sumsko voce po izboru
secer po ukusu

Za premaz od jagoda:

300 gr pirea od jagoda
3 kasike meda ili agave sirupa
1 sok od limuna
1 pudding od vanile

Za koru: Umutiti bjelanca sa malo soli u gustu kremu dodajuci postepeno secer. Na kraju dodati kasiku octa I nastaviti miksati dok ne dobijete veoma gust I sjajan saum.

Lim od rerne postaviti papirom za pecenje I naprskati uljem sa obadvije strane. Isuti I poravnati kremu. Peci u zagrijanoj pecnici na 160 C ili 320 F 35 minuta. Uviti u papir u kojem smo pekli roladu I ostaviti da se ohladi.

Za kremu: U medjuvremenu umutiti sir sa malo secera u prahu u finu kremu. Postepeno dodavati vrhnje za kuhanaje lagano miksajuci. 

Za sos od jagoda: Jagode oprati I napraviti pire od njih. Dodati sok od limuna, zaseceriti I kuhati 4-5 minuta dok tecnost ne ispari. U medjuvremenu razmutiti pudding u malo vode I dodati jagodama. Kuhati jos minut ili dva dok se pudding fino skuha. Ohladiti prije filovanja rolade.

Roladu premazati sosom od jagoda, pa kremom od sira. Dobro rashladiti I uzivati.



Ja sam svoju zaledila preko noci, naredni dan sam je premazala sa kasikom dvije preostale Kreme I posula kokosom. Rolada je prefina, toplo preporucujem. A sad ide nazad u led, sluzicu je kao sladoled!



No comments:

Post a Comment