Friday, July 1, 2016

Ledena kraljica

Predivan i njezan rolatic!  Iako je beze kora, I nije sigurno da se moze zamrzavati, ja sam ipak zamrzla, jutros sam ga malo premazala preostalom kremom I posula kokosom. Rolat je tako njezan I fin, moze se jesti zamrznut kao sladoled, cak mi je I ukusniji tako.
Toplo preporucujem, rolatic je divan... ovo su okrajci dole na slici,  potrudicu se da uzmem koju bolju slicicu kad  budem sluzila roladu....




Za roladu je potrebno:

6 bjelanaka
200 gr secera
1 kasika octa
medju prstima soli.

Za nadjev:

4 dl vrhnja za kuhanje
300 gr mascarpone sira
sumsko voce po izboru
secer po ukusu

Za premaz od jagoda:

300 gr pirea od jagoda
3 kasike meda ili agave sirupa
1 sok od limuna
1 pudding od vanile

Za koru: Umutiti bjelanca sa malo soli u gustu kremu dodajuci postepeno secer. Na kraju dodati kasiku octa I nastaviti miksati dok ne dobijete veoma gust I sjajan saum.

Lim od rerne postaviti papirom za pecenje I naprskati uljem sa obadvije strane. Isuti I poravnati kremu. Peci u zagrijanoj pecnici na 160 C ili 320 F 35 minuta. Uviti u papir u kojem smo pekli roladu I ostaviti da se ohladi.

Za kremu: U medjuvremenu umutiti sir sa malo secera u prahu u finu kremu. Postepeno dodavati vrhnje za kuhanaje lagano miksajuci. 

Za sos od jagoda: Jagode oprati I napraviti pire od njih. Dodati sok od limuna, zaseceriti I kuhati 4-5 minuta dok tecnost ne ispari. U medjuvremenu razmutiti pudding u malo vode I dodati jagodama. Kuhati jos minut ili dva dok se pudding fino skuha. Ohladiti prije filovanja rolade.

Roladu premazati sosom od jagoda, pa kremom od sira. Dobro rashladiti I uzivati.



Ja sam svoju zaledila preko noci, naredni dan sam je premazala sa kasikom dvije preostale Kreme I posula kokosom. Rolada je prefina, toplo preporucujem. A sad ide nazad u led, sluzicu je kao sladoled!



No comments:

Post a Comment