Wednesday, September 27, 2017

Pita sa piletinom i jastogom ili burek od jastoga... or lobster rolls ..

Juce sam pravila burek sa piletinom, I usput sam zeljela da isprobam I sa jastogom. Bila sam odusevljena okusom bureka. Ideju sam vidjela na youtube ali nisam moga da pronadjem video na kojem sam vidjela recept, ako uspijem linkacu do ovog recepta.

Okolo je bio perfektno krckav a unutra mekan. Lobster se I nije nesto previse osjetio, osim kad se bas zagrize komadicak. Ako volite vise okusa, onda dodajte vise mesa. Mislim da bi bio fin I sa drugim morskim plodovima, ali meni je bio bas ovako perfektan. U smjesu mozete dodati I nesto black trufle ulja ako imate pri ruci.

Slike nisu cemu jer sam ga pravila sinoc u deset sati. Sigurno je da cu ga ponoviti, pa cu uzeti nadam se, bolje slike.




Uglavnom burek je bio cista fantazija. Ja nisam stavila bas previse jastoga, moza oko 200-300 grama, a ostalo je bilo piletina I gljive.

Jela sam ga sa tartar sosom, nekako mi je bas odgovarao uz ovu divnu pitu. Vi posluzite uz bilo koji sos da mislite da bi vam isao uz ovu pitu, ali svakako je probajte.



Potrebni sastojci:

6 tankih kora za pitu

1 glavica luka
1 pakovanje gljiva po izboru
1 kasika putera
1 kasika ulja
2 cehna bijelog luka
malo oregano, timijana, so, cayenne bibera

200 - 300 gr jastoga ( ja sam koristila jedno Publixovo zaledjeno pakovanje)

400 gr piletine
1 jaje
2 kasike kiselog ili slatkog vrhnja
so, biber,
2 cehna bijelog luka,
pinch oregano I timijana
3 kasike sjeckanog persuna

ulje za premaz kora.

Prvo staviti piletinu u led da se zaledi povrsno kako bi mogli samljeti u multipraktiku, otprilike pola sata.

Preprziti glavicu luka na kasiki ulja I masla. Kad pocne rumeniti, dodati isjeckan bijeli luk I prziti tek da zamirise.
Dodati oprane I isjecene gljive na listica. Prziti dok sva tecnost ne ispari. Dodati so I ostale zacine prije nego zavrsimo przenje.

Ostaviti da ohladi u potpunosti dok pripremamo ostale sastojke.

Piletinu isjeci na sitne kockice I dodati u food processor, te procesirati dok se ne samelje u potpunosti. Dodati jaje I vrhnje I nastaviti sa procesiranjem, dok se sve ne umuti u veoma jednolicnu I finu masu.

Dodati gljive I jastog, sve izmijesati fino. Ja sam imala oko 750 gr smjese I bilo mi je sasvim dovoljno za dvije role. Znaci oko 350 gr fina po roli je sasvim dovoljno.



Podijeliti nadjev na jednake dijelove. Stavljati koru jednu na drugu premazujuci uljem. Na trecu koru fino raspodjeliti nadjev, formirajuci rolu na samom pocetku sire strane kora.



Polako uvijati rolu, praveci joj strane da budu ravne, odnosno da dobijete cetvrtastu  rolu na kraju.
Isto ponoviti I sa drugom rolom.

Presjeci na polovine ili ved kolike dijelove treba da presjecete da bi vam stalo u tavu.



Ugrijati  dl ulja I prziti role tako da okrecete kako bi vam svaka strana bila jednako uprzena.



U medjuvremenu ukljuciti rerun da se grije na 410 F.

Isprzene role staviti u pleh koji ste namazali uljem, ili na silikonsku podlogu I peci 15tak minuta ili dok vam unutrasnja temperature dosegne 160 F.



Posluzite uz omiljen sos, meni je super islo sa tartar sosom.

Prijatno

No comments:

Post a Comment