Saturday, February 17, 2018

Kozice i lobster - Our St Valentine/ Anniversary /date night dinner ...

Nije slucajno da nasa godisnjica pada u St. Valentine/Dan zaljubljenih -  dane. Naime kad smo birali datum vjencanja, trazili smo najblizi smisleni datum u koji bi obiljezavali nasu godisnjicu, I St. Valentine je bio najblizi smisleni datum, tako da smo odlucili da to bude tada.



Jos da ispricam story o cvijecu za ovaj Valentine/godisnjicu braka. Naime muz je otisao u nabavku potrebnih namirnica za veceru,  a ja iznenada ugladam  paket ispred vrata sa divnim crvenim ruzama. Pomislim da je to on narucio da me iznenadi, ali da cvjecar nije pozvonio, nego samo ostavio pred vratima. Odlucim da se pretvaram da nisam vidjela cvijece.

Muz se vraca I unosi cvijece u kucu, stavlja na sto, gdje obicno sjedi moja mladja kcerka. Pitam kakav je to paket :) a on objasnjava kako mladi danas nece znati da upravljaju finansijama I da hoce. Zar se cvijece mora slati na kucnu adresu :) hahahah. Ja umirem od smijeha sama sebi, a on ne razumije cemu se smijem. Pa smijem se tome da sam zaboravila da  nisam jedina dama u kuci, I zaboravljam da imam odrasle kceri u kuci, hahahahah.

Naravno moje cvijece je doslo sa onim ko ga je kupio za mene, mojim muzem. Crvene ruze, fine, rascvjetale, u najljepsem cvatu. Ove u paketu su tek pupoljci. Muski ipak znaju!



Da se vratim na rucak/veceru. Dolazi on I donosi steikove I kozice I dva jastoga. Uz steikove vise nego dovoljno za nas cetvero. A neki obicaj tu u drzavama je da se jedu ti morski plodovi sa steikovima u kombinaciji za dan zaljubljenih. Ni sama ne znam zasto, ali iskacu sa svih polica I frizidera u prodavnicama tih dana. I veoma povoljno, jer ne prodaju cijele jastoge nego samo repove, sto im smanji cijenu drasticno.


Kozice su bile divne, ali naravno prvo ih treba ocistiti. Sad, ja nikad ovdje nisam uspjela naci I uociti razliku izmedju kozica I scampi. Jednostavno se sve prodaje pod istim nazivom. Imaju one minijaturne koje bi kod nas valjda bile gambori, I njih nije problem uociti. Da li postoje scampi I kozice ili se sve prodaje pod jednim nazivom shrimp jos uvijek je zagonetka za mene.
 


Ociscene kozice marinirati, a dati se u pripremu priloga I jastoga.

 
Marinadu sam napravila sa dosta persina I bijelog luka, maslinova ulja, soka od jednog limuna I nesto soka iz ukiselenih limuna. Kasika sriracha sosa tek da da kik I na vrh kasikice kajen bibera. So skoro pa nije ni trebala jer je sok iz ukiselenih limuna prilicito slan.

Potom je potrebno pripremiti jastoge, koje sam odlucila zapeci u rerni na broil. Oprati ih I ocistiti prvo.


Potom kuhinjskim makazama razrezati do repa po sredini. Obadva naravno :) .

 
 
Sad, najbolje u rukavicama, ili budite pazljivi, uhvatite za donji kraj svaki I lagano stisnite kako bi se meso odvojilo od oklopa. Polagano zavucite okolo prste da ste sigurni da nigdje nije zalijepljeno.
 
Sad mozete napraviti "baterfly" I izvuci meso lagano vani, ostavljajuci jos uvijek ucvrscenog za rep, ili ostaviti u oklopu I tako peci.
 
 
Ja sam odlucila da ga ostavim unutra ovaj put. Zacinila sam uljem, bijelim lukom, limunovim sokom, I crvenom paprikom. U medjuvremenu sam ukljucila rernu, samo da gornji grijac radi.
 
Sve zajedno stavila u posudu koja moze u rernu.
 
 
Stavila na srednju resetku I ukljucila na 15  minuta, potom dici na gornju resetku I peci jos pet minuta, pazeci da ne izore.  
 
U medjuvremenu sam pripremila kuskus, recept objavljen u prethodnom postu.
 
I vratila se kozicama. Dvije kasike maslinova ulja ugrijati u tavi, pa dodati kozice. Prziti na jacoj temperature da porumene.
 
 
Dodati sos u kojem su se marinirale I ostaviti da se karamelizuje. Kad se sos karamelizirao dodati 1/2 dl vrhnja za kuhanje. Ostaviti da provri I da se sos fino prozme sa karameliziranim dijelovima u tavi. Iskluciti, dodati jos malo svjezeg persina, po zelji parmezana I to bi bilo to.
 
 
 U medjuvremenu se zavrsavao kuskus, obzirom da sam vec postavila recept, nije potrebno ponavljati.
 
Brzi Aioli  za kozice.
 
3 kasike majoneza
1 kasika sriracha sosa
1 sok od limuna
 
Sve brzo pomijesati I to bi bilo to!
 
 
 
 
U medjuvremenu muz je ispekao steikove do savrsenstva.
 
 
 
 
Rucak za skoro ne vise nego pola sata, a
sve savrseno ukusno I brzo. Dostojno dana zaljubljenih I okruglom broju godisnjice braka.
 
 
 
 Uz casu bijelog prijatno vam!
 
Na kraju naravno je bila I moja nova torta, ili bolje receno keks torta koja je velika fora na internet u zadnje vrijeme... veoma dekorativna I jako fina... recept je obavljen ranije!
 
 
Zelim vam sretan dan zaljubljenih, a nama godisnjicu braka!
 




No comments:

Post a Comment