Monday, November 12, 2018

Corba sa leblebijom


Pravimo mi corbu od leblebije jako cesto. Svi je bas volimo, onako brza je I okrepljujuca. Nekad stavimo temeljac od piletine, ali bez mesa, a nekad povrtni pa imamo vegeterijansko jelo za naseg vegeterijanca.

Ova corba danas bas je napravljana od ostataka, jer sam pravila ratatouille.

Uprzila sam jedan praziluk sa mrkvom I celerom. Potom dodala bijeli luk da zamirise. A onda pakovanje mijesanih gljiva. Nastavila sa przaenjem dok se gljive nisu fino uprzile.

Potom dodala isjeckano povrce na kockice, ostatke zukinija, zutih tikvica, paradajza I eggplants. Przila desetak minuta pa dodala ostatak sosa od paradajza, koji je preostao od ratatouille. Proprzila ga sa povrcem koji minut pa nasula povrtnim temeljcem I ostavila da prokuha dvije tri minute. Potom dodala leblebiju I nastavila kuhati jos tri cetiri minute.

Sve posuti sjeckanim persinom ili cilantrom.

Predivan vegeterijaski rucak, a moze se dodati I neko meso sa rostilja tanko narezano.

Prijatno!

2 comments:

  1. Divna čorba - baš ste mi dali inspiraciju, moram je uskoro napraviti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da vam se dopala. I nama je vise povrca nego same leblebije, ali zato je bila fantasticna

      Delete