Wednesday, October 16, 2019

Sourdough kolacici

Imate extra sourdoug startera? Nista za to, nabrzinu umijesite ove divne kolacice. Meni licno u puno bolji od regularnih choco chip kolacica. Ostavila sam dio u frizideru a dio vani preko noci. Nema nikakve razlike, I dalje su isti, fini, mekani I ukusni. Regularni choco chip kolacici se malo stvrdnu kad prenoce dok su ovi jos bolji.



Potrebni sastojci:

150 gr nesoljenog putera
100 gr smedjeg secera sitnije mljevenog, kod nas ima vise vrsta, za ove kolacice je nabolji onaj sitni, fino mljeveni koji nije previse taman
110 gr kristal secera
1 jaje
2 kasikice vanile
1 kasikica limun secera
300 gr svenamjenskog brasna (moze ono koje koristite za pite)
1/2 najmanje kasikice soli
3/4 kasikice sode bikarbone (otprilike neka manja kafena kasikica je slicna mojoj mjeri za tsp)
150 gr startera koji vam je preostao - ne morate ga hraniti
oko 100 gr cokolade sjeckane sitno, kod mene je bila mlijecna cokolaa koja se nije bas ni dala nesto sjeckati jer nije iz frizidera pa sam je tek tako iskomadala I izmjesala sa tijestom.





Uputa:

Stavite dublju posudu na ringlu I zagrijte puter na lagano dok se ne otopi. Dodati secer I braon I bijeli I izmjesajt sa puterom. Dodajte I jaje I skinite sa ringle.

U drugu posudu pomijesati ostale sastojke osim startera. Dodati smjesu od putera I jaja. Lagano izmjesati tek da se sastojci malo sjedine I dodati starter. Jos jednom sve fino izmjesati bez previse mjesanja, ja to umijesim lagano rukom.



Ostaviti smjesu u frizider oko 1 sata da se fino rashladi.

Kuglice malo vece od oraha stavljati u lim koji smo prestrli papirom za pecenje.



Pei na 180 10-12 minuta. Iskljuciti rernuu, otvoriti vrata I ostaiti kolacice jos desetak minuta u rrni.

Ohladiti ih na zici, pokusajte cekati da se ohlade da ih isprobate, jer sourdough tijesto se ne jede dok je vruce.

Prijatno!



No comments:

Post a Comment