Sunday, November 3, 2019

Zagorski strukli

 Nedavno sam pravila strukle koje su se prije pecenja kuhali. Okus je bio divan, ali zeljala sam se uvjeriti dali je okus isto tako fin ako se strukle ne kuhaju prije pecenja.

Moje starije dijete, kad je probalo strukle, doslo je sa komadom strukle u ruci I rekla: Znaci ovo je cista fantazija! E sad se pitam jel se isto ovo moze napraviti ako se doda I tikva, ili mozda spinat?

Da budem iskrena nisam znala, pa sam pocela guglati jel postoji takav recept na internetu. I zamislite sta? Naravno da postoji, I napisao ga je moj dragi prijatelj Antun Rasic na coolinarici Mojoj sreci nigdje kraja. ne moram improvizirati da bih ih napravila, dovoljno je slijediti njegov recept.

Kad procitate sastojke, nemojte da vas prevari to sto su isti kao za pitu od tikve. Obecavam okus je totalno drugaciji. Bogatiji. Cisti bezobrazluk!


Samo jednim pogledom u ove divne strukle mozete se uvjeriti bez puno price da su apsloutno fantasticne. Ma sta fantasticne! Kao da su sa druge planete Ne vjerujete? Pa probajte. Pocnite sa pola mjere pa se onda kajte sto niste napravili duplu mjeru. Za ove koje je Ante dao recept su dovoljne da nahrane 5-6 mozda I 8 osoba ako nisu bas prevelike hrane.

Za ovaj put sam se potrudila da dodjem do domacih namirnica. U nasoj prodavnici na Belcher (Clearwater Floria) nasla sam ovaj farmer cheese - sir sa farme (neke iz Litvije :) ), Travnicki Kajmak ali pravi, I uzela sam I ovaj Amis sour cream, jer znam da Amisi ne prave neku hemijsku proizvodnju, radije sve im je organic I domace. Tu na slici nisu jaja I Vrhnje za kuhanje koje ipak nisam nasla domace, ali I ovo iz prodavnice je bilo fantastic.


Potrebni sastojci: ( za original Antin recept kliknite ovdje )

500 gr brasna za vucena tijesta (svenamjensko King Artur odlicno na US podrucju)
2 jaja
1 mala kasikica soli
2 kasike ulja
210 cca gr vode, moza vam je I 200 dovoljno u zavisnosti od brasna

Za nadjev:

700 gr domaceg mladog sira
200 gr kajmaka (ja sam koristila Amish sour cream u nadjevu_
2 jaja
2 kasikice soli ili po vasem ukusu
500 gr rendane ili veoma sitno sjeckane tikve (tikva se moze potpuno izostaviti za strukle sa sirom)

Za preliv:

3 kasike travnickog kajmaka
1/2 litre vrnja za kuhanje

Za premazivati kore: rastopljen puter ili ulje

Prvo umijesite tijesto I ostavite da odstoji. Umijesite mekano tijesto od navedenih namirnica, namazite uljem I stavite na toplo da tijesto fino omeksa. Prije sam objavljivala recept kako razviti domace kore, pa moze po tom receptu, osim sto za strukle ne mora da bude tako tanko niti se moraju krajevi previse tanjiti I odsjecati. Tijesto je dovoljno za dvije kore, ali radije razvuci jednu. Jer strukle su bolje kad je tijesto malo deblje. Potom Pripremite namirnice za nadjev.

Odstojalo tijesto razvuci na dimenzije oko 1 m sa 80 cm ili kako se vec vama da rastegnuti. Moze I manje ili malo vise. Premazati putrom.
.

Polovicu kore premazite nadjevom od sira, jaja I milerama, pa preko pospite tikvu. Ja volim da razdvojim u toku pripreme sir I tikvu u slucaju da je tikva mlada I pusti previse vode da se sir na razrijedi.


Tikve moze biti I vise I manje, po vasem ukusu.


Struklu uviti stoljnjakom u valjak pa odsjecati komade velicine oko 6-8 cm nekim tupim tanjirom. Nemojt nikako ostrim predetima jer ce vam sir curiti.

Dobit cete ove divne jastucice koji samo treba jos da se ispeku.

 Slozite sturkle u lim koji ste prethodno namazali puterom ili uljem. Nemojte ih bas previse zbiti kao one koje ste kuhali, jer bolje ce se ispeci ovako fino poredani. Premazite puterom, pa pecite na 400F/200 C nekih 25 minuta.

 Posle dvadeset pet minuta, umutitie travnicki kajmak sa pola litre vrhnja za kuhanje.


Strukli bi vec trebali biti ovako fino zapeceni. 


Prelijte preko Vrhnje. 


Vratite u rerun I pecite jos 20 minuta. Ako nije dovoljno porumenilo zapecite na broil jos koju minutu. Ostavite da se fino ohladi, strukle su bolje tek malo vruce a ne vrele direktno iz rerne.



Ako se odlucite da napravite ovo divno zagorsko jelo, uvjeravam vas da cete uzivati svim svojim culima. 


Mi smo odmah poceli sa tri da se ne zamajavamo da cemo pojesti manje. Moglo se pojesti I vise, ali otpuhivanje je zagarantovano I sa tri :)


I jos jedna zuuuum slicica gdje se vidi ova divota i socnost u punom smislu!


Prijatno i sretno vam struklanje! Niste jos poceli??? Pokajacete se ako ikad pocnete sto niste prije :) 

Ako ste dosli dovde, hvala puno na citanju cijelog posta. 






No comments:

Post a Comment