Monday, May 2, 2016

Pile peceno u poklon tepsiji od Mersihe

Prosle sedmice me je posjetila po prvi put moja Cool Prija Mersiha. Tako smo se fino druzili kao da se poznajemo citav zivot, a ne da nam je prvi susret. Pricama nikad kraja, ni izmjedju nas ni izmadju muzeva. A njen najmladji sin od pet godina je osvojio srce moje najmladje kceri od 24 godine.
Ovu divnu zdjelu u kojoj se fino moze I peci sam dobila od nje na poklon. Morala sam je isprobati, ispekla sam pile u njoj I prekrasna je. Ove zemljano/porcelanske posude su zaista najljepse I u njima se najbolje ispece.
Potrebno 1 pile, 1 veza svjezih zacinskih biljaka kao sto su oregano, bosiljak, persin, pcelinja ljubica ili maticnjak, rusmarin timijan itd., so, crvena paprika I luk crni I bijeli po zelji. Kao prilog mi smo posluzili bijeli slatki krompir sa karamelizovanim ljubicastim lukom, koji se pekao ispod pileta se odlicno slagao.
Pile oprati, posusiti I namazati crvenom ljutom paprikom I solju. Na dno posude isrezati luk na cetvrtine. U unutrasnjost luka staviti nesto soli, paprika, bijeli luk I zacinske trave.
Rernu ugrijati prethodno oko 460 F/235 C. Zaliti pile uljem, tako da fino prekrije pile I dno posude. Peci oko cetrdeset minuta, a onda svako deset petnaest minuta zaljevati sokom koji se nakupio na dnu posude. Okrenuti da porumeni I sa druge strane, kad porumeni sa druge strane opet okrenuti I ostaviti jos desetak minuta da se korica fino zapece I postane krckava. Posluziti uz omiljeni prilog, kod nas pire od slatkog bijelog krompira koji se fantasticno uklopio sa lukom koji se karamelizovao na dnu tepsije.

5 comments:

  1. Nema veće radostio nego kad se upozna srodna duša..Divna posuda i koristi je u zdravlju i radosti.

    ReplyDelete
  2. Slazem se Milice, da znas da smo te spominjale, I bas kazem kako smo razmijenili posjete, I sad ste nam vise kao familija nego kao prijatelji, I ne mozemo docekati da se ponovo sretnemo. Posebno kad I muzevi uzivaju u druzenju kao sto su nasi.

    ReplyDelete
  3. Draga moja Bebo hvala ti na posveti i sto si je odmah isprobala bas mi je drago da ti se svidjela.Pile izgleda odlicno. Tako nam je divno bilo da je za neopisati. Drago mi je da kad covjek upozna nekoga s kim moze da prica bez nekog uzdrzavanja i pretvaranja. Ti si zaista jedna divna osoba i bas mi je drago da smo se upoznale. A Zorice kao sto Beba kaze spominjale smo te u veoma divnom svjetlu. Nadam se da cemo se i mi imati prilike upoznati i druziti mozda cak jednom da sve tri sjednemo i kaficu popijemo. Ljubim te draga moja i saljem jednu veliku pusicu a i tebi Zorice. Mersiha

    ReplyDelete
  4. Ma sigurna sam da cemo se sresti opet, jer ja ne mogu ostati na jednoj posjeti. A kad se sretnemo onda cemo napraviti da nam se I Zorica pridruzi, jer niste vas dvije suvise daleko. A mozemo I na granici, uzivati u Nijagarinim vodopadima I druziti se citav dan... eto dobrog plana, pa cemo da radimo na njemu. Draga Mersiha, slazem se u potpunosti sa svime sto si napisala....

    ReplyDelete
  5. Kako volim kad pročitam ovako nešto. Zaista lepi susreti i dugogodišnja prijateljstva se izrode iz toga. A pile je više nego dobro ispalo u ovoj posudi!

    ReplyDelete