Saturday, June 18, 2016

Panna Cotta

Divna, njezna I veoma lagana za napraviti, toplo preporucujem.

 
 
Potrebno:
 
3 dl punomasnog mlijeka,
3 dl vrhnja za kuhanje,
1 dl kiselog vrhnja,
1 kasika vanile,
2-3 kasike secera po izboru, kod mene truvia,
3 kasikice zelatine kod mene grass fed beef zelatina
malo soli
 
Za sos od jagoda:
 
10tak vecih jagoda
1/2 soka od limuna
2 kasike secera po izboru, kod mene truvia
 
Izrada:
 
Mlijeko nasuti u serpicu koja moze na ringlu. Preko sasuti zelatinu I sacekati da nabubri nekih pet minuta. Zagrijavati na laganoj vatri da se zelatina rastopi, ali ne dozvoliti da provri, kad se pocne pariti dodati secer I mijesiti da se secer rastopi. U drugoj zdjeli sjediniti kiselo vrhnje sa vrhnjem za kuhanje pa dodati u smjesu sa mlijekom I zelatinom. Ostaviti u frizider 2-4 sata da se zelatina rastopi.
 
Sos: jagode ocistiti pa pola ostaviti na stranu a pola usitniti u food procesoru, dodati sok od limuna I secer. Kuhati na laganoj temperature 3-4 minute da se sos fino ukuha. Ostaviti da se ohladi pa preliti preko stisnute panna cotte. Prijatno!
 
 
I jos jedna izvedba sve isto samo sam koristila kupine umjesto jagoda, podjednako fino I ukusno!
 
 
 


4 comments:

  1. Ovakve poslastice kod nas su uvek dobrodošle. Lepe slike.

    ReplyDelete
  2. Hvala Milice, ovo mi jedemo zbog zelatine, a I poslastica nam se dopada...

    ReplyDelete
  3. Čitala sam skoro koliko je želatin dobar ( pravi organski ) da se jede..ovaj je odličan ja sam ga kupila..Great Lakes Gelatin Co., Collagen Hydrolysate, Collagen Joint Care, Beef, 16 oz (454 g)

    ReplyDelete
  4. Mi trosimo Beef Gelatin Pasture raised od VItal proteins, unflavored I od doctor Axe Naturals Pasture raised Collagen protein, jako nam se dopada... nadam se da ce Hari nesto pomoci sa njegovim bones and joints ... hvala Milice...

    ReplyDelete