Tuesday, November 14, 2017

Cokoladna Mousse Torta


Za koru:

110 gr putera
100 gr smedjeg secera
150 gr tamne cokolade
2 jaja
40 gr brasna

Za mousse:

6 zumanaca
650 ml vrhnja za kuhanje
300 gr cokolade (mlijecna koristena u ovom receptu
150 gr secera (ili vise po ukusu)
1 zelatina
1 vanila

3 kasike nutele
Ferrero Rocher po zelji

Izrada kore:

Ukljuciti rernu da se grije na 350/180 C. Pripremiti 8" spring kalup za kolace (ili po vasem izboru, ovaj je orjentacioni, ja sam koristila silikonski) Istopiti puter i cokoladu. U hladnu smjesu dodati dva jaja i brasno, i mijesiti tek da se sjedini. 
Peci 20 minuta, ostaviti da se ohladi pa pazljivo nozem proci oko stranica i izvaditi iz lima. Lim oprati, jer cete u njemu slagati tortu. Obloziti acetat folijom stranice.

Za mousse:

Potopiti zelatinu po uputama sa vrecice, ili 3 kasike vode i kesicu zelatine na us trzistu. 
Jaja umititi sa secerom tek da pobijele, ne treba previse. 
Vrhnje staviti da prokuha. Kad vrhnje prokuha u tankom mlazu dodati u umucena jaja da ih tempiramo, veoma polako. 
Kad smo dodali svo mlijeko, vratiti na ringlu i kuhati custard na veoma niskoj temperaturi, ne smije provreti! Kuhati dok ne postignemo 170 F temperaturu, ili kad umocite kasiku smjesa napravi fin omotac oko nje. 

U vrelu smjesu dodati nabubrelu zelatinu, izmjesati dobro da se rastopi, pa onda dodati i cokoladu i mijesiti dok se rastopi. 

Ostaviti u frizider da se dobro rashladi (najbolje preko noci). Naredni dan umutiti sa mikserom, pazeci da se ne umuti previse, tek da dobijemo kremastu masu. 

Rastopiti nekoliko kasika Nutele pa preliti nasumicno preko kore. Izrezati pet sest ferrero rocher kuglica preko kore, pa izliti i mousse. 

Ja sam ovu tortu slagala obrnutim redom jer sam koristila silikonski kalup. Prvo sam na dno stavila nekoliko izlomljenih ferero kuglica, izlila mousse pa onda stavila koru koja je bila prelivena sa nekoliko kasika nutelle. 

Ako slazete tortu u obicnom spring kalupu, lako je izvaditi ako kalup oblozite acetat folijom. Ako tortu slazete u silikonskom kalupu onda je potrebno zalediti. 

Zaledjena torta je odlicna za mirror glaze glazure ili velvet glazure. Ukrasiti tortu po zelji. Ja nisam, jer su mi fererro rocher dale divnu saru po vrhu!

Prijatno!

Ova smjesa je odlicna i za sladoleda. Umjesto da mutimo sa mikserom staviti u masinu za sladoled. 








No comments:

Post a Comment