Sunday, December 17, 2017

Breskvice 2

Ovi kolacici ne samo da su dekorativni I izazivaju paznju na stolu nego su I veoma ukusni, a punjenje od dzema im dodatno da notu finih punjenih kolacica. Ovo je verzija 2 ovih kolacica. Ne vidim neku razliku, obadva su mi lijepa, osim sto je punjenje od ovih nesto lakse ...



Sastojci:

540 gr svenamjenskog brasna
1 TBS praska za pecivo (cca 14 grama)
3 jaja
155 gr secera
120 ml mlijeka
115 gr istopljenog I ohladjenog putera
aroma po ukusu, ja sam koristila aromu breskve



Fil:

Izdrobljena sredina kolacica
3 velike kasike djema od kajsije
2 kasike krem sira
aroma po izboru, korica pomorandje ili limuna ili malo ruma


Izrada:

Pjenasto umutiti jaja sa secerom, pa dodati mlijeko I ohladjeni puter. Fino sjediniti pa u trecinama dodavati brasno. Kod zadnje trecine budite pazljivi u zavisnosti od brasna, moze se desiti da ne trebate cijelu kolicinu ili da morate dodati jos malo. Prije nego dodate brasno ostavite da tijesto odstoji desetak minuta. Ako je potrebno dodajte jos malo brasna.

Potom  valjdajte u kuglice zeljene velicine. Ja sam vagala moje kuglice na 15 grama, ili ih jednostavno mozete vaditi kasikicom kako bi dobili priblizito jednaku velicinu kuglica.



Ispecite kolacice na 350 F ili 180 C nekih 15tak minuta, da pocnu rumeniti ali da ostanu bijeli.

Kakvom spravicom izdubite sredinu, pa ih punite nadjevom.


Za nadjev, izmrvite komadice tijesta koje ste izdubili, pa u to dodajte kasiku krem sira (moze I bez) I tri kasike dzema od kajsije. Punite keksice pa sastavite po dva zajedno...



Na kraju ih umocite u mlijeko u koje ste dodali neku aromu ili rum, I crvenu boju. Za malo izazeniju crvenu boju, uzmite kist pa dodajite na kolacice, posebno na krugove.



Prijatno!

No comments:

Post a Comment