Tuesday, December 5, 2017

Dalmatinski njoki

Vec odavno zelim isprobati njoke koje je Damira postavila na coolinariku. Ali nekako nikad mi usput. Njoki inace nisu dio bosanske nacionalne kuhinje, I nisu se pravili u nasoj kuci nikad da se sjecam. Kako nismo nauceni da ih jedemo cesto, ovo fino I brzo jelo je ostalo negdje u zapecku skroz nepravedno.


Potrebni sastojci:

1 kg bijelog krumpira 
 250 -300 g cca brašna : pola oštrog - pola mekog       
2 kom jaja                                                                           
1 obilatu žlicu maslaca. margarina ili masti                                                                        
prstohvat soli
 
                                                                       
Uz njoke ne morate da pravite nista posebno, ja kad idem u Zagreb sluze mi ih u jednostavnom sosu od vrhnja, sireva,  zacinskih trava I putera. Tako sam I ja ove svoje posluzila. Tako su finog I suptilnog okusa, da nemam rijeci. Ne zelim prepisivati Damirin recept od rijeci do rijeci, radije odite do recepta I procitajte detaljne upute. Ja sam posle sto sam ih procitala, napravila po osjecanju kako treba da budu I ispele su predivne, toplo proporucujem.

OVDJE mozete naci detaljan recept!



Znaci u mom jednostavnom receptu za dvoje sam skuhala tri mala kromira, protjerala ih kroz spravicu za pire krompir I ostavila da se ohladi.



U ohladjen pire sam dodala pola jajeta, nesto mi je bilo previse jedno, jer dva idu na kilogram kromprira, dodala najmanju kasikicu putera I dodavala hljebno brasno dok nisam dobila finu smjesu koja se da fino oblikovati.



Smjesu formirati u valjke pa sjeci u male komadice, oko dva cm duge. Potom ih sarati na spravici za njoke ili na rendetu kao Damira.



Gotove njoke kuhati u slanoj vodi dok ne isplivaju na povrsinu, pa ih vaditi supljikavom kasikom na tanjir.



Posluziti uz omiljeni sos. Moji su bili posluzeni uz malo maslinova ulja, putera I zacinskih trava sa paradajzom susenom na suncu.



U slast!

2 comments:

  1. Za razliku od knedli,njoke vrlo retko jedem a verujem da su ove Damirine njokice odlične.

    ReplyDelete
  2. Divne su Zorice, tako suptilnog ukusa a jednostavne izrade.. ja nisam pravila citav recept, skuhala tri mala krompirica za nas troje I to nam je bilo super dovoljno za jedan obrok. Mogla sam I cijelu kolicinu pa zalediti. Znas njoke nisu svojstvene bosanskoj ni srpskoj kuhinji zato nisu na jelovniku ni kod nas... ali lijepo ih je probati, mojoj kcerki su se izuzetno dopale...

    ReplyDelete