Saturday, August 10, 2019

Baklave

Ovaj Bajram sam pravila dvije vrste baklava koje obicno ne pravim. Pituljice, za koje nisam sigurna da spadaju u baklavu, ali su toliko fine da ih ja ipak svrstavam, I baklavu koja se na internetu vrti kao Mrak baklava. Mrak baklava je zaista fina kad odstoji dva dana. Tako ako je mislite praviti, onda svakako ostavite da odstoji jer joj se okus poboljsava stajanjem.


Pituljice su bile najbolje ove godine od svih baklava.Nisam ih pravila godinama. Prije rata su bile cest kolac u mojoj kuci. Iz nekog razloga izgubila sam ih iz vida vec nekoliko godina.


Dzandar baklava ove godine sa pistacima. Ne mogu reci da mi se dopada vise od one sa orasima. U stvari najljepsa mi je sa pikan orasima.


U toku postavljanje stola za bajramski rucak.


Moje cure vole ruzice. I njih ne mogu propustiti da napravim za Bajram iako nekad bih rado. Veoma su fine I mekane, a opet hrskaju sto se I trazi od ruzica I baklava.


Baklava ove godine je Ala svadbena baklava. S tim sto nisam dodavala nikakve zacine. I bilo je oko 60 duvaka, ne 70 koliko ide u svadbenu baklava.


Postavljanje stola za Bajramski rucak.


Meni su baklava toliko fotogenican kolac da bih ih stalno slikala.


Ove puzic baklava su u stvari sa brasnom od badema. Posute sa pistacima, bas me interesuje kakav ce im okus biti. Naravno nema probavanja prije Bajrama :)



Recept za Mrak baklava slijedi. Ostali su vec postavljeni na mom blogu. Pokusacu da linkam na kraju sve recepte baklava na ovim slikama.  Ove rolade kojima se vidi presjek su Mrak baklava I to je jedini recpet koji nemam postavljan za sad, ali postavicu u narednih nekoliko dana



No comments:

Post a Comment