Friday, August 30, 2019

Pile iz Air Fryer

Ponovo nesto iz Air Fryer. Ja sam zaista parvo postala ovisna o ovom Air Fryer. Tako je jednostavno sve sastaviti I ukljuciti da se pece. Ne mora da se okrece ili pazi ako znate pravu temperature I vrijeme pecenja. Ja sam ovdje stavila male papricice, koje sam u stvari trebala staviti negdje na polovini pecenja jer su prigorile, ali sto se svega ostalog tice bilo je perfekt!

1 fino I organic pile oprati izvana I iznutra. Namazati solju, bijelim I crvenim lukom u prahu, crvenu paprikom  I kajen paprikom. I izvana I iznutra. Iscijediti pola limuna I premazati pile tim sokom. Drugu polovinu limuna zajedno sa dvije tri cehne bijelog luka, I zacinskim travama po izboru stavite u pile.


Krompir, mrkvu I luk isjecite na manje komade I poredajte oko pileta. Pospite I njih zacinima kao I pile.



Pile I povrce premazite maslinovim uljem.



Ukljuciti na broil I peci 60 minuta. Posle 50 minuta pocnite provjeravati jeli peceno.



Unutrasnja temperature bi trebala biti izmedju 165 I  175 F.










No comments:

Post a Comment