Tuesday, September 2, 2014

Zlatno mlijeko varijanta 1

Postavljam recept, a slike ce da uslijede sutra kad bude malo vise svjetla za slikanje. Dakle vec odavno vidim recepte za zlatno mlijeko u vise razlicitih varijanti, istrazivanjem svela sam moje interesovanje na dva osnovna recepta. Prvi je da se pomijesaju razliciti zacini I kuhanju u maslu. Znaci prvo je potrebno napraviti maslo od putera. Ja sam koristila irski puter koji je po kvalitetu malo bolji od ostalih mogu pronaci u prodaji u svom okruzenju.

Znaci otopila sam maslo I ostavila ga da virucka nekoliko minuta na blagoj temperature. Tokom vrenja stalno sam ga opjenjavala, tj. skidala pjenu cim bi se pojavila.


Za nekoliko minuta puter se iskcistio I ostalo je samo maslo. Izvagala sam maslo I dodala:

20% od kolicine turmerika (kurkurme),

10% tezine kardamoma,

10% tezine cimeta I

10% tezine djindjera. Svi zacini su bili u prahu.

Potom sam sve to fino izmjesala I kuhala nekih 3 minute na blagoj temperature. Skinula sa ringle ostavila da se tek malo hladne I tako vruce sipala u teglice.

Odmah sam odvojila pola male kasikice I napravila sebi zlatno mlijeko tako sto sam ugrijala bademovo mlijeko, dodala u njega pola kasikice paste od kurkurme I dovela do vrenja stalno mijesajuci.

Kad se sve fino izmijesalo I sjedinilo malo sam samljela bibera I dodala u to I malcice meda, tek toliko da ima neki okus, jer bademovo mlijeko je bilo potpuno neslatko.

Napitak je izuzetno ukusan, malo ljuci sto mi je godilo.

Varijanta 2.

Kuhati 30 gr turmerika u 1 dl vode, ako je potrbno dodati jos vode. Kuhati stalno mijesajuci nekoliko minuta na blagoj temepraturi. Masa bi trebala biti gustoce jogurta.

Napaviti napitak od 2 dl mlijeka, pola kasikice paste, po zelji malo meda I pola kasikice bademova ulja ili nekog drugog ulja po vasem izboru.

Preporucuje se piti 40 dana, ujutru I navece, dva puta godisnje. Ja pijem vec 4 dana I izuzetno mi prija.

No comments:

Post a Comment