Saturday, August 30, 2014

Kvrgusa ili kljukusa

Stalno isprobavam neke recepte za kvrgusu kako bih dobila fino tijesto. I na kraju mi svako bude fino na svoj nacin.Kod ovog recepta tijesto je jako mekano, razabrano I socno jer u njega ide puno jaja I mlijeka.



Sastojci:

1 organic pile
1 pakovanje pecurki
5 jaja
350 gr brasna
750 ml mlijeka
so, puter, ulje, vegeta, biber

Rernu ukljuciti na 450 F ili 220 C. Staviti tepsiju da se grije zajedno sa rernom. Za to vrijeme jaja sa mlijekom I solju I polagano dodavati u brasno. Izraditi u glatku I fino masu Kod ovog tijesta masa je veoma zitka.

Pile isjeci na male komadice, gljive prepoloviti, I zajedno ih posuti solju, biberom, crvenom paprikom, bijelim i crnim luko u prahu I uljem, te dobro izmjesati.

E sad mozete raditi na dva nacina, prvo zapeci piletinu do fine rumene boje, na veoma jakoj temperaturi, pa posle 15tak minuta izliti tijesto na to i posuti gljivama. Ovakva krvgusa je puno ukusnija od ove druge, koja se inace pravi u krajini, a to je da se tijesto izlije na vruc pleh i onda preko ide sirovo meso, gljive i drugi prilozi po izboru. 
Ako prvo meso zapecete, dovoljno je peci sa tijestom jos nekih 25 do 30 minuta. 

Ako radite na nacin broj 2 onda:

Lim izvaditi iz rerne I ubaciti grumencic putera, te brzo premazati cijeli lim. Izliti tijesto pa preko poredati meso I gljive. Peci 40 minuta, zaliti sa vrhnjem za kuhanje I vratiti nazad u rerun jos 10tak minuta.



Malo ohladiti I posluziti uz sezonsku salatu.

Uz ovako obilan dorucak kakav smo imali, najbolje bi bilo izaci u setnjicu I potrositi silne kalorije.Razmisljala sam I uskociti u predivan bazen koji se iz mog ugla horizontale prostirao pravo ispred mojih ociju, ali mi se bas I nije dalo u tom trenutku...


Mozda popodne da odem I bucnem se u ocean na nekoj od divnih St. Pete plaza koje su cijelim poluotokom okruzene oko mene....I koje su toliko lijepe da se naprosto osjecam krivom kad ih pokazujem okolo :)




2 comments:

  1. Milice, ja mislim da je ova kvrguša bila pripremljena kad smo mi bili tamo..uh i sad joj pamtim ukus. Bila je fantastična, odvažiću se jednom da je i ja napravim, samo u mnogo manjoj količini. Ovo je fantastičan doručak, koji bih ja poslužila za ručak.
    Uživajte i pozdrav za sve vas.

    ReplyDelete
  2. draga moja Milice, ovo je sad treci recept od tada. Ona je kvrgusa by Hare koju si ti jela, tijesto je puno tvrdje I najslicnije izvornom receptu za kvrgusu... U medjuvremenu je bila I kvrgusa by Beba koja je negdje izmedju ove dvije...hvala ti od srca, pozdrav I za vas od nas <3

    ReplyDelete