Saturday, August 30, 2014

Halva kuglice

Ja izuzetno volim tradicionalne kolace. Uvijek me njihovi ukusi I mirisi posjete na djetinjstvo, I onog kojeg nema vise medju nama. Halva je bila tako omiljena mom ocu, ne samo da je volio da je jede nego je uzivao da je pravi I objasnjava kako je jednostavno napraviti dobru halvu. Naravno nikad se prije nisu mjerili sastojci, upravo se ocitavalo umijece kuhanja u tome da znas kako po osjecaju napraviti dobro jelo, ali isla je otprilike ovako:
 
 
Potrebno:
 
1 solja ulja
2 solje brasna
200 gr secera
3 dl vode
 
Izrada:
 
Ulje se doda u serpu I tek blago ugrije, na to se doda brasno I mijesa se najmanje pola sata do 40 minuta na blagoj temperaturi da se brasno polagano przi I postane tamno zlatne boje.
 
U medjuvremenu se napravi agda od secera I vode, ne pregusta tek da vri 2-3 minute. U przeno brasno dodavati agdu I brzo mijesati.
 
U halvu se nekad dodavalo sjeckanih oraha. Ugalvnom bi se vadilo kasikom na tanjir I tako sluzilo. Ili bi se posula secerom.
 
Ja sam svoju napravila malo vise moderno, pa sam je uvaljala u kokosovo brasno i gorki kakao. 

No comments:

Post a Comment