Tuesday, August 26, 2014

Choc chip kolacici - kolacici sa cokoladom (moze i bez, kao secerni kolacici)

Mislim da su ovo najomiljeniji I najprodavaniji kolacici u US. Brzo se naprave, brzo ispecu I jos brze pojedu. Veoma lagani za izradu......


Cup je 235 ml.

3/4 cups putera (170 gr)
3/4 cups smedjeg secera 150 gr)
1/4 cups kristal secera ( 50 gr)
1 jaje
2 kasikice (najmanja od 3 velicine) vanile
2 cups brasna 280 gr)
2 kasikice  gustina
1 kasikica sode bikarbone
1/2 kasikice soli
1 cups cokoladnih suzica (230 gr cca)

Pjenasto umutiti secer I puter, dodati jaje i vanilu i nastaviti miksati dok ne dobijete pjenastu finu masu.

Pomijesati suhe sastojke, brasno, gustin, so, sodu bikarbonu i dodati u masu. Sve fino izmiksati. Na kraju dodati cokoladu i umijesiti je u tijesto.



Ako zelite secerne kolacice ne dodavati cokoladu.

Umjesto tamne cokolade mozete dodati sjeckanu mlijecnu ili bijelu cokoladu, orahe, bademe, itd...

Praviti kugle velicine oraha, malo ih spljostiti, stavljati ih u lim oblozen papirom i blago namascen i peci na 350 F (175 C)  8 - 10 minuta nikako vise. Ili zalediti prije pecenja I ispeci ih kad vam trebaju. Mogu ici direktno iz zamrzivaca u ugrijanu rernu...

Dodatna napomena:  obzirom da sam napravila duplu mjeru, danas sam ispekla drugu polovicu, koju sam juce stavila u zamrzivac. Bili su mi savrseni. Pekla sam ih 4 minute, okrenula lim I pekla jos 4 minute. Bili su savrseniiiiiiiiiii... okolo krispi unutra mekani, bas kakvi trebaju biti...



Uzivati dok su topli... ako koji ostane, zamotati u providnu foliju kako bi sacuvali prhkost.

No comments:

Post a Comment