Tuesday, August 19, 2014

Maslenica sa heljdinim i razenim brasnom

Prosle godine, kad sam isla u Bosnu, moja snaha mi je kupila neko fino heljdino brasno iz mlina. Morala sam ga isprobati u piti naravno. Obzirom da sam imala nesto razenog brasna koje sam kupila u Health store koje je mljeveno isto u vodenici sa kamenom, pomijesala sam obadva brasna sa bijelim I dobila savrsenu maslenicu. Kad je ukus u pitanju, nema joj ravne, najbolja ikad!



Za kore:
5 casa bijelog mekog brasna
 casa heljdinog brasna
1 casa razenog brasna
1 kasikica soli
1 jaje
3 kasike ulja
topla voda da se umjesi mekano tijesto.

Za fil:
2.5 do 3 dl pavlake ili milerama
3 dl ulja
1/4 kasikice soli

Za preljev:

3 kasike ulja
1 dl mlijeka
3 kasike pavlake ili milerama
pinch soli

Zamijesiti glatko tijesto od navedenih sastojaka, premazati uljem, prekriti prodnom folijom I ostaviti na toplom najmanje pola sata.

Umijesati sastojke za fil, kolicina fila ce prvenstveno zavisiti kolike kore razvucete. Podijeliti tijesto u 4-5 dijelova, tako da prva jufka bude nesto manja od ostalih, da kad je razvucete bude nesto veca od pleha u kojem cete peci maslenicu. Pvu jufku staviti u namazan pleh tako da krajevi vire van pleha. Premazati najdjevom I ostaviti na kraj stola. Razvlaciti jufku po jufku, rezati u manje komade I slagati u pleh. Svaku premazati pripremljenim nadjevom. Kad smo potrosili sve jufke, saviti one krajeve koje smo ostavili da vire preko I premazati nadjevom.

Peci 40 minuta na 435 F. Ako nije dovoljno porumenilo povecati temperature I peci jos nekih 10tak minuta.

Pripremiti zaljev tako sto mlijeko provrimo te dodamo kiselo vrhnje I nekoliko kasika ulja, I tem prstohvat soli.

                                                     
Pecenu maslenicu ocijediti kompletno od ulja te je preliti pripremljenim zaljevom I vratiti u rerun jos 5 minuta. Izvaditi iz rerne, pokriti lanenom krpom nekih 5-10 minuta I uzivati u divnoj maslenici.                                                        

Pecenu maslenicu ocjediti kompletno od ulja te je preliti pripremljenim zeljevom i vratiti u rernu jos 5 minuta.


Mi smo je danas jeli uz mladi grah bez mesa. Neki. Drugi uz casu ledenog mlijeka. Treci uz casu kiselog mlijeka. Kombinacija izbora je na vama.

 


 

No comments:

Post a Comment