Sunday, August 17, 2014

Brza plazma torta



Veoma fina I brza tortica. Negdje sam nedavno vidjela slican recept, ali mi nije uspio kad sam ga probala, jer nije bilo dovoljno Kreme, koja je bila pregusta I nije se mogla mazati preko keksa. Mozda su oni koristili drugu vrstu pudinga, ali kod mene nije uspjelo. Recept sam preradila I dobila finu, brzu kremastu tortu.
 
 
 
Potrebni sastojci:
 
40 plazma keksa
2 pudinga od vanile
220 gr putera
1/2 litre mlijeka za pudding
1 casa mlijeka za namakati kekse
9 kasika secera (7 za pudding I 2 za namakati kekse)
2 kasike secera u prahu
7 dl vrhnja za kuhanje
1/2 kesice zelatine
1 vanillin secer
 
 
 
Puding skuhati u pola litra mlijeka. Prebaciti u zdjelu od miksera I neprestano miksati dodavajuci grumen po grumen putera, dok puter se sav ne sjedini sa kremom. Kod mene je puter bio hladan I to pomoglo kremi da se brze ohladi. Ostaviti kremu da se ohladi do kraja. Umutitii 3 cl vrhnja za kuhanje u lagani slag, paziti da ne pretjerate jer cete dobiti puter, I dodavati kasiku po kasiku ohladjene Kreme dok cijelu kremu ne sjedinite sa vrhnjem. Pladanj obloziti providnom folijom tako da krajevi vire sa strane, kojom cete poslije zamotati cijeli kolac.
Na dno saviti 4 x 4 plazma keksa, premazati obilno kremom, pa na to staviti 3 x 4 plazma keksa, opet premazati obilno kremom, pa sljedeci red 2 x 4 keksa I na kraju zavrsiti sa 1 x 4 plazma keksom. Cijelu tortu obilno premazati kremom, zamotati folijom I ostaviti u frizider da se sve fino ucvrsti, mada je krema prilicito cvrsta I bez toga.
 
 
 
Rastopiti 1/2 zelatine u malo vode I ostaviti da nabubri. Miksati 4 dl vrhnja za kuhanje u laganu kremu. U medjuvremenu rastopiti zelatinu u mikrovalnoj I polagano dodati u kremu od vrhnja. Dodati 2 kasike secera u prahu I 1 vanillin. Paziti da se ne umiksa previse.
 
Uzeti zvjezdasti nastavak za dekoraciju I dekorisati tortu po zelji.


No comments:

Post a Comment