Tuesday, December 24, 2013

Hljeb moje mame sa oko 2 gr suhe germe

Jos dok sam bila djevojcica nekih dvanaest, trinaest godina, moja mama mi je pokazala kako napraviti ovaj hljeb. Ne znam koliko puta sam ga napravila u zivotu, I koliko pohvala sam dobila za njega. Kad bi se pricalo o domacem hljebu, svi bi na kraju rekli, niko ga ne pravi bolje nego beba. Ta mekoca, miris I ukus hljeba mi je ostalo urezano u pamcenje cijeli moj zivot. Iako ne pravim vise tako cesto taj hljeb, ipak mi je ostao najdrazi I najukusniji hljeb koji znam. Moj special trik koji sam dodala kroz godine pravjenja, je sto bih ujutru nasula nesto vise ulja nego sto je potrebno da se podmaze tepsija I istresla tijesto, te ga premijesila na ulju I pustila da ponovo nadodje. Predivan, premekan I mirisan domaci hljeb, ne moze zamijeniti niti jedan kupljeni.




Potrebni sastojci:

650 gr brasna
1/2 kasike soli
1-2  grama germe, ili tek koliko moze stati na vrh kasike
550 gr vode cca



Brasno stavite u dublju plasticnu posudu. Dodajte so I germu, I dolijte vecinu vode. Nije svako brasno isto, pa sacuvajte malo vode I dolijte po potrebi. Drvenom kasikom umijesite tijesto, tek toliko da se fino mijesi bez ikakvog napora. Ako je potrebno dodajte I to malo preostale vode, a ako ste dobili fino umjeseno mekano tijesto ne dodajite vise.

Pokrijte kuhinjskom krpom, I ostavite u kuhinji preko noci da nadodje. Ujutru premijesite, dodajte u lim malo vise ulja nego trebate za podmazivanje lima I premijesite tijesto na ulju.

Ostavite da ponovo nadodje pa pecite u zagrijanoj rerni na 220 C dok porumeni, samnjite na 180 I pecite sve ukupno 45 minuta.

Prijatno!



No comments:

Post a Comment