Tuesday, September 26, 2017

Burek sa piletinom od gotovih kora

Ovaj divni burek sa gotovim korama obavezno napravite. Ne zahtijeva previse vremena da se napravi, a I namirnice su svakodnevne uglavnom. Mi smo bas uzivali u njemu.

Neko fasirano koje sam imala pri ruci mi se nije dopalo, pa sam odlucila da koristim piletinu, I da pomijesam nesto gljiva sa njom. Obzirom da su prsa uvijek malo suhlja, dodala sam jos I jaje I kasiku dvije milerama. U svakom slucaju pita je ispala fantasticna, recept za deset! Kad vam treba fina pita a nemate vremena razvlaciti, obavezno radite ovu, ili onu sa krompirima.


U ovoj tepsiji stavim duplo piletine I veliko pakovanje gljiva, a isto uduplati I smjesu za preliv. Jufki ima sasvim dovoljno za jos dva (znaci 5 ukupno) sloja, ako nisu extra thick. 


Potrebni sastojci

1 gotove debele kore
300 - 400 gr piletine od prsa
2 jaja plus 1 za pomijesati sa piletinom
1 dl vrhnje plus 2 kasike za pomijesati sa piletinom
1 pakovanje gljiva po izboru
so, biber, maslo  za premazivanje I za smjesu sa jajima, timijan
1 glavica crvnog luka
3 cehna bijelog luka
2 kasike putera

Umjesto masla za premazivanje mozete koristiti I puter ili ulje, ali maslo daje najljepsi ukus I hrskavost.

Glavicu crnog luka uprziti na dvije kasike masla i ulja. Dodati bijeli luk I prziti samo da zamirise. Dodati ociccene I na listice izrezane gljive. Blago posoliti I dodati zacine po zelji, timijan, person I mallo oregano. Ohladiti u potpunosti.



Piletinu blago zalediti, oko pola sata da je mozete lakse izmljeti u pire. Piletinu isjeci na manje komade pa samljeti u multipraktiku. Na kraju dodati dvije kasike kiselog vrhnja ili pavlake I jedno jaje I nastaviti miksati dok se sve fino sjedini. Dodati zacine po zelji, bijeli lu, crvene ljute paprika po zelji, crnog luka u prahu I timijana.

Ja sam ovaj put piletinu sitno isjeckala, nisam je mljela. Ali sam je zato dodala na gljive I proprzila dok nije sva tecnost isparila. Potom sam dodala pavlaku I jaje kad se malo ohladilo.


Pomijesati 2 jaja sa 1 dl vrhnja I dvije kasike ulja, I blago posoliti. Ostaviti sa strane do upotrebe .



Tri jufke staviti na dno premazivajuci ih uljem. Trecu dobro premazati mjesavinom pavlake I jaja pa na nju staviti trecinu nadjeva.




Ponavljati tako dok ne potrosite nadjev. Svaku trecu jufku prmazivati, na vrhu tebaju doci tri nepremazane jufke.





Ako imate extra nadjeva od jaja I pavlake istresite preko pite, pa zalijte sa pola dl vode I 3 kasike ulja.

Peci na 390 F ili 200 C 35 minuta. Ja sam svoje na kraju ukljucila gornji grijac I extra zapekla, pa je malo prigorila, bas po mom ukusu.

Ostaviti desetak  minuta pa rezati u vec prethocno izrezane komade. Uzivati sa omiljenom salatom ili kiselim mlijekom/kefiro, itd...




I jos jedan zoooooooom!