Thursday, April 20, 2017

Povrce u sosu od sira (fake mac and cheese)

Prvo da se pohvalim ovom divnom zdjelom koju sam dobila od moje drage prijateljice Mersihe koja me posjetila sa svojom porodicom.

Ovo povrce u sosu od sira je zamjena za Mac and Cheese za low carb diet. Vrlo je ukusno I fino a brzo se priprema. Pogodno je I za zamrzavanje.


Potrebni sastojci:

1 kesa zamrznutog mjesanog povrca, ili svjezeg,
1 litar mlijeka po izboru
1/2 kasikice gorcice u prahu
1/4 kasikice crvene paprika
1/4 kasikice bijelog luka u prahu
soli po ukusu, u zavisnosti koliko je sir slan
sir koji je lako topljiv ali se ne razvlaci kao mozarela, ja sam korisitila cedar, kackavalj I parmesan,
mrvice za posuti, za low carb opciju koristiti almond meal.


Izrada:

Prvo obariti povrce.

 
Mlijeko ugrijatei do vrenja, staviti zacine I grumencic putera. Kad je skoro provrelo sktinuti sa ringle.


Dodati naerendan sir po izboru. Umijesiti sa mlijekom u glatku smjesu. Vratiti na ringlu I ponovo zagrijati do vrenja.

Sve zajedno presuti po povrcu, lagano izmijesati I posuti prezlom ili almond meal.

Ukljuciti samo gornji grijac od rerne, pa zapeci nekoliko minuta dok ne dobije finu rumenu boju.

Prijatno!

No comments:

Post a Comment