Sunday, January 26, 2020

somun

Divan I mekan somun, super ide sa cevapima ili bilo cime drugim. Ako me pitate jeli blizu Muharemaginom, ili somunu moje Zmaje u pekari Nafaka, iskreno receno ni blizu. Ali ako nema tih, moze I ovaj iz domace radinosti.



Potrebni sastojci:

Izrada:


U zdjelu staviti suhu germu i secer pa dodati toplu vodu i ostaviti 10 tak minuta da zapjeni.

Dodati ulje, pa potom polovinu brasna i sol, te miksati da se dobije fino tijesto. Dodavati polagano brasno dok ne dobijemo tijesto koje se fino odvaja od zdjele. Ostace vam otprilike oko pola solje brasna koje cemo iskroristiti za premijesiti somune. Mijesiti tijesto desetak minuta u stand mixeru ili rucno dobro izraditi, pa ostaviti da udupla.

Tijesto lagano podijeliti na 5 dijelova i lagano premijesiti ne pritiskajuci previse. Tijesto prvo spljostiti pa potom oblkovati u somune. Isarati povrsinu, najbolje radi lenijar za tu svrhu,  i posuti curakotom. Kuhinjski papir natopiti toplom vodom,  iscijediti te pokriti somune da nadolaze.




Rernu ukljuciti na 500 F ili 250 C i ubaciti okrenutu tepsiju na kojoj cete peci somune. Ja sam svoje pekla na kamenu za picu, koji sam ubacila kad sam ukljucila rernu. Dok se rerna ugrije otprilike su i somuni nadosli, u zavrisnosti od toplote vase prostorije,  ubacivati jedan po jedan i peci nekih 6-8 minuta, u zavisnosti koliko volite pecene.  Uzivati u ovim divnim, toplim i mirisnim somunima...

Prijatno!

No comments:

Post a Comment