Saturday, June 1, 2019

Nordic hljeb od orasastih plodova i kospica, nordijski hljeb

Vec dugo zelim da napravim ovaj Nordic hljeb koji privlaci svojim izgledom I sastojcima. Originalni recpet je od kvalifood bloga. On ima nekoliko opcija za sad ja sam isprobala ovaj I divan je nacisto.

Kao sto on rece, mozete ga koristiti sa vasim namazima, pastetama, kao I nekim drugim po vasem izboru.



Potrebni sastojci:

100 gr oraha
100 gr badema (ja sam koristila pola pistace)
100 gr sesamovih sjemenki
100 gr bundevinih sjemenki
100 gr maka
100 gr sjemenki od suncokreta
100 flax sjemenki
1 kasikica soli
1 dl ulja (mislim da sam ja stavila samo pola te kolicine I super je)
5 jaja


Priprema je veoma lagana, pomijesati suhe sastojke pa im dodati jaja I ulje, I sve veoma fino izmjesati.















 


Peci na 325 F jedan sat.

Prijatno!

No comments:

Post a Comment