Saturday, May 30, 2020

Sourdough Focaccia od ostataka sourdough startera

Ovaj viral craze za pogacice sa zacinskim biljem  je I mene zarazio. Zadnjih dana sam se nagledala ovih pogacica, a ja obzirom da uvijek imam nesto ostataka sourdough startera napravila sam focaccia. Ali naravno umjesto sourdough startera moze se koristiti suha ili sirova germa, suhe oko 5 gr ako potkuhate navece, a svjeze tek mali komadic. Ako pecete isti dan, mozete da dodate malo vise kvasca.





Potrebni sastojci za tijesto:

100 gr startera
390 gr vode
350 gr svenamjenskog brasna
200 gr hljebnog brasna
10 gr soli
14 gr maslinova ulja

Potrebni sastojci za topping:



Ja sam koristila iz baste I frizidera sto sam nasal. Uglavnom sam koristila moje maslinovo ulje sa zacinskim travama, persin, thyme, basil, oregano, rosemary, paradajz, paprika, ukiseleni luk, olive... sve je do maste, sta zelite da imate preko. Posula sa malo himelajske soli na kraju!




Starter I vodu pomjesati zajedno da se starter rastvori u void. Dodati jedno I drugo brasno I so I mijesiti 7-8 minuta rucno, ili 5 minuta na medium u KA. Dodajte maslinovo ulje I mijesite jos 5 minuta.

Zdjelu u kojoj ce vam tijesto nadolaziti podmazite uljem pa istresite tijesto u zdjelu.

Napravite 4 S&F okrecuci zdjelu da bi svaka strana bila fino umijesena. Ostavite nadolaziti 4 sata, a svakih pola sata pravite nove strech I fold u prvih 2 sata - ukupno 4 strech and folds.




Posle 4 sata, nauljite lim u kojem cete peci, u zavisnoti jel volite tanju ili deblju, velicina lima ce varirati, od onog koji je od rerne do upola manjeg.



Pokrijte plasticnom folijom I ostavite stajati bar 8 sati u frizider. Ako zelite peci, onda ostavite naredna dva sata u kuhinji da nadolazi.

Ova je odlicna za napraviti ujutru a peci navecer, ili napraviti navecer a peci ujutru.



Pola sata prije nego je focaccia nadosla, ukljucite rerun na 230 C/450 F.

Posto je focaccia nadosla, prstima pravite rupe u tijestu do dna lima. Prelijte maslinovim uljem, dodate nesto soli I ukrasite po svom ukusu.



Peci 25 minuta, okrenuti jednom na pola vremana.




Ostaviti da se ohladi u limu u kojem je pecena nekih 15 minuta, a potom na zicu.





Najljepsa je jos topla, ali se moze umotati u celofan I naredni dan ce biti jako ukusna...

Prijatno!


No comments:

Post a Comment