Wednesday, June 3, 2020

Piletina sa 40 reznjeva cesnjaka i grahom

Ovaj divni francuski klasic vidjam vec dugo na internetu, probam povremeno, ali nekako mi ne legne ili previse cesnjaka ili nesto drugo. Onda sam naletila na Nigellin recept gdje ona u stvari ne guli cesnjak nego ga samo stavi u ljuspi, sto mi se jako dopalo, jer sav taj acid iz bijelog luka ne zavrsi u hrani nego se fino ispece u svojoj ljuspici, i onda samo istisnes i dodas u tanjir koliko god zelis. 




  • za grah
  • 2 konzerve bijelog graha
  • 1 kasika putera
  • 2 kasike ulja
  • 1 kasika ostrog brasna
  • 1 mala soljica kapara
  • 2-3 susena paradajza
  • 1 kasikica dimljene paprike
  • 2-3 kriske limuna
  • 2 glavice bijelog luka
  • so, biber, kajen papar, timijan po ukusu
  • 1 glavica ljubicastog ili luka po vasem izboru
  • 1 dl bijelog vina
  • 1 dl pileceg temeljca
  • 1 kasika sjeckanog persuna






Luk isjeckati na rebarca i pola isprziti na puteru i ulju da se pocne karamelizovati. Dodati kasiku brasna pa preprziti da pocne rumeniti, na to dodati dimljenu papriku i uprziti kao zaprsku. Doliti supom i vinom, pa istresti dvije konzerve prepranog graha i dodati zacine. 

Pustiti da provrije i da se sos pocne zgusnjavati. U medjuvremenu pripremiti meso, ja sam koristila karabatake koje sam ocistila od masnoce, zaciniti i preliti uljem. 

Kad je grah provrio, dodati dvije glavice bijelog luka, koje smo prerezali po sirini, kapare, preostali luk, nekoliko kriski limuna i kasiku sjeckanog persuna i timijana. 


Preko poredati zacinjeno meso pa ga premazati sa senfom.

Peci 45-50 minuta na 220/425 F.



Pripremiti domaci hljeb u uzivati u ovom super mirisnom i divnom jelu! 


No comments:

Post a Comment