Sunday, June 7, 2020

Fluffy i crunchy sourdough biskviti od ostataka sourdough startera

Predivni biskviti u koje sam dodala sourdough starter, od sada moji omiljeni



Potrebni sastojci: 
1.
255 gr sourdough startera
225 gr kiselog ili slatkog mlijeka, ja sam koritila kefir
115 gr putera

2.
380 gr svenamjenskog brasna
1 1/2 kasikica soli

3.
1/2 kasikice sode bikarbone
2 kasikice praska za pecivo 





Pomijesati sastojke tri u sastojke jedan, kratko pomijesati nekoliko sekundi, pa dodati odmah sastojke dva. Pomijesati tek da se sastojci spoje.


Prebaciti na pobrasnjenu dasku, pa premijesiti tek desetak puta, bez dodavanja previse brasna.


Izvaljati deblje tijesto, tek da se moze izrezati 8 biskvita, tijesto koje vam preostane nema potrebe valjati, nego ga podijeliti u osam dijelova, pa staviti ispod svakog biskvita.




Peci 12-15 minuta a ako nije porumenilo kako bi vi zeljeli, ukljucite gornji grijac 3 minuta I dopecite.


Mi smo pravili breakfast for luch pa smo posluzili sa mini burgerima, jajima, a onda I dzemom I vajkremom.



Najbolja su tek ispecena, mada smo mi svoje zavrsili za veceru, I bila su zaista ukusna...




Ovi su sa 300 gr svenamjenskog I 80 gr backweed/heljdinog brasna





No comments:

Post a Comment