Wednesday, June 3, 2020

English muffins made of sourdouhg leftovers

Zeljela sam napraviti ove English muffins jos prvi put kad sam ih probala nekad 2003 godine, kad sam tek dosla u Ameriku.

U bosni ne postoji pecivo kao sto su oni, a posebno ne da su napravljeni od sourdough startera. Iako sam ja dodala nesto sode, jer u sourdough muffin ide I soda bikarbona, ipak najvise se osjeti sourdough u njima, iako nisu ni malo kiseli.

Odlicni su za zamrznuti, ali prethodno ih presjecite na pola, I tako direktno iz zamrzivaca staviti u toster.

Tradicionalno se sluze sa topivim sirom, jajetom na oko, I salamom, ali mogu se servirati kako god pozelite. Blago ih prepecite na tavi ako su svjezi kako bi se sir brze otopio.




Potrebni sastojci;

2 3/4 cups brasna
1 cup mlijeka
1/2 cups sourdough startera preostalog
1/2 kasikice soli
1 kasika secera
3/4 kasikice sode bikarbone
semolina brasno za posipanje

Izrada:


Umijesiti 2 cups brasna, 1 cup milijeka I sourdough. Ostaviti da nadolazi 6-8 sati ili preko noci. Naredni dan dodati so, secer I sodu bikarbonu I umijestiti u tijesto.



Dodati jos 1/2 cup brasna I umijestiti gipko tijesto. Preostalo brasno ostaviti za posipanje.



Razvaljati tijesto 1.5 cm debljine I ostaviti da nadodje 1 - 3 sata.



Peci u tavi sa debelim dnom pet minuta sa svake strane.



Unturasnja temperatura mufinsa treba biti 200 F.




Svakako cete uzivati u ovim pecivima ako se odlucite napraviti ih. Prijatno!



No comments:

Post a Comment