Saturday, January 9, 2021

Crno bijeli sourdough my way #20



720 gr bijelog brasna
300 gr crnog brasna
90 gr tamnog (ili bilo kojeg) piva
po potebi vode (najmanje 400 ml)
320 gr startera
1 kasika meda ili jecmenog slada
20 gr soli


Sve sastojke osim soli, pomijesati i ostaviti pokriveno narednih 4-6 sati. Ja sam pomijesala, oko podne, otisla na posao i kad sam se vratila u 5:30 nastavila. 


Znaci, kad je hljeb fino narastao, so razmititi u malo vode i dodati tijestu. Fino umijesiti da se so fino rasporedi pa ostaviti 15-30 minuta. Posle 30 minuta Napraviti prvi fold. Ostaviti tijesto da odstoji pa napraviti jos 2-3 folda u razmaku od 30 minuta. 


Kad smo zavrsili folds, ostaviti da tijesto odstoji 15tak minuta pa podijeiti na dva dijela i preoblikovati. Ostaviti jos 15 minuta pa oblikovati i staviti u beneton ili neku drugu posudu da nadodje. Pokriti da se ne isusuje, pa ostaviti u frizider 18-38 sati. 


Naredni dan rernu ugrijati na 470 bar 30-40 minuta ranije nego cemo peci hljeb. Grijati i posude u kojoj cemo peci, ja imam dvije doutch serpe koje koristim iskljucivo za pecenje hljeba. 



Kad se rerna ugrijala, izvaditi tijesto iz frizidera pa ga okrenuti na papir na kojem cemo peci. Malo ocistiti od brasna, pa zasjeci duboko da ne bi pukao sam. 


Smanjiti rernu na 435 F pa peci 20 minuta Smanjiti na 415, otkriti pa peci dok se fino ne ispece. 
Hljeb je pecen kad dostigne unutrasnju temperaturu preko 200 F. Obicno se pece sve ukupno 50 minuta, otvori rerna i iskljuci i ostavi jos petnaestak minuta u rerni. Zato sto sam pekla dva hljeba u isto vrijeme ja sam produzila jos nekih 10 minuta pecenje. 


Ovdje je dupla kolicina, naravno moze se smanjiti u pola i napraviti samo jedan hljeb. Radije napravite dva i obradujte nekoga, jer svako voli domaci hljeb!



Priatno!















 

No comments:

Post a Comment