Sunday, June 6, 2021

Mak vanilice (vegan)

 Ove divne vanilice je postavila moja draga prijateljica Zorica - Pomoravka na coolinarici, a zahvaljujuci Zrinki koja ih je juce pravila upratila sam recept. 


Pravila sam ih striktno po receptu i ispale su predivne, veoma mekane i ukusne. Po njenim slikama na coolinarici rekla bih da ona nije samljela mak koliko i ja, jer kod nje su puno svjetlije, dok su kod mene skoro pa potpuno crne. Drugi put cu probati da mak manje sameljem. 




Potrebni sastojci:


250 gr biljnog putera (ja sam pravila za vegeterijance, a moze i regularni puter kao u originalnom receptu)

300 gr brasna

150 gr secera u prahu

1 vanila

korica jedne narandje

200 gr maka


Dzem za nadjev 

150 gr bijele cokolade i 3 kasike ulja za dekoraciju


Izmiksati puter i secer pjenasto pa dodati ostale sastojke. Valjati i vaditi krugove po zelji. 


Peci na 340 F 15 minuta. Posle deset minuta okrenite pleh.

Kad se u potpunosti ohlade filovati omiljenim dzemom. 

Rastopiti bijelu cokoladu sa 3 kasike ulja pa umakati jedan kraj vanilica i stavljati na papir da se cokolada stisne. 



Nadjev od maka po zelji za makovnjacu ili sta vec zelite:


 Fino mljeveni mak se kuha u mješavini mlijeka i slatkog vrhnja dok se može - dok se posve ne zgusne. Na kraju se dodaje maslac i jaja
Nadjev od maka:
300 g mljevenog maka
150 – 200 g smeđeg šećera
2,5 dl mlijeka
2,5 dl slatkog vrhnja
50 g maslaca SOBNE TEMPERATURE
1 žlica meda
korica limuna, naranče
cimet, žlica ruma
3 jaja


Prijatno!


No comments:

Post a Comment