Saturday, June 5, 2021

Najmekse Bozicne kiflice moje drage Zo (vagan, posno)

 Ove predivne i mekane kiflice mozete naci na coolinarici a postavila ih je moja predivna prijateljica Zoilo - Zrinka. 

Ovo je napisala u uvodu recepta i zaista se slazem da su najfinije i mekanije kiflice koje sam do sad radila:

Unuk Mire Vučetić, autorice poznatih knjiga o kuharstvu, Ivo i njegova supruga Jasminka dali su mi ovaj recept prije dvadesetak godina. Od tada su ove kiflice postale najomiljenije u mojoj obitelji za Božić!

Nekoliko puta nosila sam ih na kavu sa dragim curama, obećala da ću napisati recept....

Samo sam slikala da pokazem Zoi da sam ih pravila, jos slika coming soon!




Prvi put ih pravim i odusevljena sam. Jako su ukusne i mekane, odmah se mogu jesti bez da stoje. 


Potrebni sastojci:


250 gr putera, ja sam koristila vegan opciju putera koji je vecinom pravljen od avokado ulja. 

300 gr brasna (ona je koristila pola ostro pola svenamjensko ja sam svenamjesko samo)

1 kasika octa jabukova

5 kasika vode

Moja varijacia na ovaj recept je:

3 kasike secera u prahu

1 vanilin

korica jednog limuna


Za nadjev

3 solje ili manje mljevenih oraha

1 vrhom kasika puna omiljenog dzema

1 vanilin

1 korica limuna


Mikserom umutiti puter sa secerom, pa dodati ostale sastojke. Fino umijesiti pa ostavviti u frizider na pola sata. Meni je zaista pomoglo da bolje valjam ove divne kiflice. 

Razvaljati tijesto sa malo brasna, pa vaditi 5x5 (ja koristila sjekac za raviole) kvadratice. U sredinu kvadrata staviti valjak od nadjeva pa dobro slijepiti suprotna dva kraja kako se kiflice nebi otvarale. 


Peci na 340 20 minuta.  Uvaljati u secer u prahu u kojem smo dodali jednu vanilu! Prijatno!



No comments:

Post a Comment