Sunday, May 26, 2019

Smajlolada, bazgolada, elderlada

 
Recet za Ovaj divni dzem od jagode I bazge postavila je nasa divna clanica Smile, koja nazalost vise nije sa nama. Zbog ovog dzema trazila sam bazgu sirom Amerike I na kraju nasal I posadila u vrt kako bih mogla uzivati u ovom divnom dzemu I ostalim proizvodima od bazge. Njen originalni recet ide sa secerom,  a ja vec odavno izbjegavam da dodajem secer u bilo sta sto ne moram, pa je ovaj sa medom I chia sjemenkama. Obzirom da sam u Americi, I jagode se mogu naci tokom cijele godine, priblizno iste cijene, nikad ne pravim vecu kolicinu, vec tek toliko da nam moze biti za dorucak dva tri puta. Tako ni samu bazgoladu ne sterilisem niti dodajem bilo kakve konzervanse jer nece stajati previse. Ako bih zeljela da imam duze, onda bih vjerovatno zamrznula dzem umjesto da koristim konzervanse.
 
 
 
Sastojci po kilogramu jagoda:

1 kg jagoda
3 kasike meda
2 kasike chia sjemenki
2 -3 cvjeta bazge u zavisnosti od velicine cvijeta

Jagode isjeckati kako bi se prije skuhali. Dodati med odmah I poceti kuhati na manjoj temperature, pa kad se med rastopi I jagode puste sok, onda malo pojacati temperature. Neprestano mijesati.

 



Kad se sve fino raskuha, posle oko 5 minuta dodati chia seeds.

Nastaviti kuhati narednih 15tak minuta. Vec raskune jagode mozete dodatno isitniti stapnim mikserom.

Pred sam kraj kuhanja ja dodam I bazgu I prokuham tek minut dva.



 Ja sam ih samo gnjecila spravom za pire krompir, ali sam ostavila vece komade jer tako volimo.




Ostaviti da se ohladi, pa u frizider do upotrebe.


Prijatno!


No comments:

Post a Comment