Tuesday, September 10, 2019

Dinner rolls - burger buns

Ove dinner rolls su tako fine I tako razlicite ako ih pravite od razlicitih vrsta brasna. Na primjer ako pravite od brasna za kolace dobicete najmekse dinner rolls koje mozete zamisliti. Ako pravite od hljebnog brasna bit ce malo vise dense I savrsene su za burgere. Divne su I naredni dan, cak budu I bolje.



Potrebni sastojci:

600 gr brasna
250 ml mlijeka
125 ml vode
2 jaja
1 instant kvasac
50 gr secera
1 1/2 mala kasikica soli
50 gr putera

1 kasika putera za premazivanje tijesta


Mlijeko zagrijati I u njega staviti puter da se otopi. U vodu dodati kasikicu secera I kvasac I ostaviti da se zapjeni. Ovaj korak nije uvijek potreban, ali ja uvijek ostavim kvasac da se zapjeni, tako znam jeli svjez ili nije.

Zamijesiti tijesto rukom ili u elektricnom mikseru, bit ce malo ljepljivo, ali nije ga potrebno previse mijesiti.

Ostavitid a se poveca volumenn tri puta. Meni je uzelo oko 1.5 sat.



Tijesto podijeliti u cetiri loptice pa svaku u tri. Ja sam vagala, svaka loptica je bila oko 90 gr. Premijesiti ih I staviti u lim 23.5x31.5 cm da nadolaze. Ja obicno koristim lim sa stranicama koje se mogu adjust, tako da stavim tacno na velicinu koja mi je potrebna.

Ako imate ulje u spreju onda ih poprskati po povrsini I prakriti najlonskom folijom, ili namazite najlon uljem da se ne zalijepi za rolls.



Ostaviti da nadodju, 30-45 minuta. Ukljuciti rerun na 390 F , 200 C pa peci 15 minuta. Ostaviti ih u iskljucenoj rerni jos 2-3 minte.  Ohladiti na resetki.

Gotove rolls premazati rastopljenim puterom. Tako ce ostati duze svjeze.



Prijatno!



No comments:

Post a Comment