Monday, September 16, 2019

Ribarska ili Moskva torta


Ovu ribarsku tortu, odnosno Moskva snit tortu sam pravila zetu za rodjendan. Da budem iskrena, napravila sam ja puno boljih torti od ove, ali oni koji su je vidjeli I probali licno nece ni da cuju o tome. Kazu ova je najbolja do sad po dizajnu, a sto se tice ukusa dobar je. Nekome se ne dopadaju komadici ananasa, a nekome (kao meni npr ne dopadaju komadici visnje u filu) Mozda, jer ja sam jako picky kad je kolac u pitanju, da sam napravila svoj kompot umjesto sto sam kupila gotovi od visnje, ukus bi bio puno bolji. Na kraju, nije vise ni bitno jel torta perfektnog ukusa, nego dali je izmamila osmjeh slavljeniku na lice, I kao sto jedna slavljenica prije rece, bas me briga kakovog ce torta biti ukusa, kad je ovako lijepa. E ova torta je zaista dotakla slavljenika I njegove emocije, sto je najvazije. Ipak, torta je ukusna  I vrijedno je podijeliti recept za nju sto cu I da uradim. 

Potrebni sastojci za kore:

12 bjelanjaka
12 kasika secera
4 kasike brasna
200 grama sjeckanih oraha

Pravila sam dvije kore, znaci popolovila sastojke za svaku koru I pekla u limu za rernuu 17 minuta na 180c/350 F. Kore peci na pek papiru, pecene izvaditi na resetku I ohladiti. Od ohladjenih kora sam isjekla 5 manjih (mogu I 4).

Za fil:

12 zumanjaca
2 jaja
100 gr secera u prahu
2 vanillin secera
200 gr putera

I jos umucenih 300 ml slaga sa 4 kasike secera u prahu

Jaja I zumanca kuhati sa secerom u prahu I vanillin secerom na pari dok tragovi kasike pocinju bivati vidjljivi na dnu. Kremu treba skuhati ali paziti da se ne prekuha. Staviti u KA ili pokriti celofanom da se ne stvara kkorica. Ako ostavite u KA miksati dok se potpuno ne ohladi. U ohladjeno dodavati gurmencice putera I umutiti u finu kremu.

U drugoj - rashladjenoj zdjeli, mutiti slag ili vrnje sa 4 kasike secera u prahu. Umuceno vrhnje pazljivo sastaviti sa kremom, I mutiti tek toliko da dobijete jednolicnu masu.

Kremu podijeliti na toliko dijelova koliko imate kora. U jedan dio stavite ananas - 300 gr u drugi visnje iz kompota - 300 gr ili po zelji.

Na dno stavite ananas, sredinu premazite visnjom, a na vrh stavite po zelji 200 gr mljevenih oraha ili ljesnjaka.

Ja sam tortu premazala I ukrasila sa Italijanskom kremom.

Italijanska krema:

150 gr bjelanjaka
300 gr secera
450 gr putera

Bjelanjke kuhajte na pari s asecerom do 165 F. Ovo je prvi put da kuham kremu ovako dugo. Obicno cim se secer rastopi bjelanci su termicki obradjeni I mute se dalje dok se ne ohlade. U ohladjeno se dodaje grumen po grumen putera dok se ne iskoristi sav puter. Ovoliko kreme je dovoljno da se torta dekorise na bilo koji nacin, a Italian butter cream je jedan od meni najdrazih krema za dekoraciju, jer je tako zahvalan, I dekoracije ostaju na mjestu I krema je jako ukusna!



Prijatno!

No comments:

Post a Comment