Thursday, September 12, 2019

Makedonska pogaca po ARasicu

Nedavno sam pravila brzi hljeb sa sirom I praskom za pecivo, cija me tekstura veoma odusevila. Na ovu Makedonsku pogacu ukazao mi je sef ARasic, recept koji je on objavio na coolinarici. Zeljela sam isprobati cim prije da vidim teksturu, I jako mi se dopala. Njegove sugestije su bile da dodam nesto zacinskih trava I suhih gljiva, koje bih prethodno trebala natopiti u void, bar pola sata I sve zajedno pomijesati. Mislim da bi bila divan vecera uz neko vino ili pivo, ali isto tako I dorucak, uz casu kefira, jogurta ili jos malo sira I kajmaka. Ovaj put sam napravila sa chevre kozijim sirom I kravljim sirom negdje u omjeru dvije trecine kravlji, pema trecini koziji. Prava delikatesa, jako mi se dopala, tako da je zasigurno da cu praviti vrlo cesto ovu pogacu. Kod nas se pravi nesto ovako, ali tijesto je vise tecno, tako da na kraju dobijemo uljevak, a ne pogacu. 






Potrebni sastojci:

- 150 gr sira - mladog, ja sam koristila 100 gr kravlji I 50 gr koziji - chevre, koji je u sebi imao neke zacinske trave.
- 3 jaja
- 1 kasikica soli
- 1 prasak za pecivo
- 2 dl jogurta, ja sam koristila kefir
- 2 dl ulja (ja sam stavila samo 1 dl)
300 gr svenamjenskog brasna



Uputstvo:

Ukljuciti rerun na 200 c, 390 F. Lim, ili manji oblik za kolace premazati uljem I staviti na dno papir za pecenje, koje takodje namazemo uljem I pospemo brasnom.

Sve sastojke mozete brzo umutiti pjenjacom, ili krostiit KA. Jaja, sir, kefir I ulje umituti kratko da se svi sastojci sjedine. Dodati ostale sastojke I mutiti tek toliko da se sve fino poveze.

Sve izruciti u modlu za pecenje i peci 45 minuta, pa smanjiti temperaturu na 175 c / 355 F i peci jos 15 minuta. Duzina pecenja ce svakako zavisiti od velicine modle za pecenje.

Posluziti toplo ili hladno! Prijatno!




No comments:

Post a Comment