Tuesday, February 20, 2024

Ledeni vjetar

 Predivan kolac, prije svega ekonomican, kremast i divan za ljetne dane, uz sezonsko voce. Kod mene, uostalom kao i kod vecine drugih su jagode i kivi. 





Potrebni sastojci za jednu koru (ovdje su 4 kore):

3 bjelanca

100 gr secera

nekoliko zrnaca soli ili na vrh noza cream of tartar

kasikica octa

Ja sam mutila po dvije kore u isto vrijeme znaci 6 bjelanaca, 200 gr secera, 

Nacrtati krugove od 26 cm na papir, pa peci na okruglom obrnutom stranu pleha. 

Ja sam pekla na dvije etaze.

Bjelanca mutiti na manjoj brzini da se fino upjene, pa dodavati kasiku po kasiku secera. Na kraju umijesiti cream of tartar i kasikicu sirceta. Mutiti da se dobije gusta krema kao za pavlovu. 

Podijeliti na dva dijela pa rasporediti u nacrtane krugove. Staviti odmah peci.

Ja sam odmah zatim umutila druge dvije kore i stavila ih peci zajedno. 




Za kremu:

12 zumanaca

6 kasika secera

6 kasika brasna (ako stavite uzvrsaste kasike brasna trebace vam vise mlijeka - koristila brasno za kolace)

3 vanilin secera

450 ml mlijeka

u ohladjeno dodati 200 gr putera ili maskarpone sira, prethodno omeksalog. 

Zumanke blago umijesiti sa secerom da dodati brasno i nesto mlijeka. ostalo mlijeko staviti da se zakuha, pa postepeno dodavati u mjesavinu jaja i brasna. 

Vratiti na ringlu i skuhati kao puding.

Skuhanu smjesu presuti u siru posudu, pokriti prozirnom folijom, priljubljujuci je uz sam puding kako se ne bi stvorila korica. Ostaviti da se ohladi

Ohladjenu smjesu umutiti mikserom dodajuci maskarpone ili puter. 

Posebno umutiti 700 ml vrhnja za slag u koji smo pretnodno dodali kesicu, ili kesicu i po slag praha.

10 kivija ocistiti i narezati na tanke ploske.

2 pakovanja jagoda ocistiti.

Koru premazati kremom od vanilije, pa na nju sloziti kriske kivija. Preko premazati slag kremom. Preklopiti drugom korom, premazati, poslagati jagode premazati slag kremom. Tako zavrsiti do kraja.

Ukrasiti narezanim vocem i slag kremom.

Stranice mozete posuti mljevenim keksom, fino ce se uklopiti sa pjenastom tortom.

Prijatno!






No comments:

Post a Comment