Tuesday, November 14, 2017

Maskarpone mousse

Ovaj mousse sam vec pravila sa mojim mascarpone tartom, ali ovaj put nisam dodavala matcha caj nego borovnice. Koristila sam jedno manje pakovanje, koje sam onako ovlas samljela u multipraktiku.

Mus je ispao malo gusci nego sam navikla, vjerovatno zbog 2 zelatine koje sam dodala u njega, mada obicno ne dodajem zelatine u moje musove.



 


Potrebni sastojci:

6 zumanaca
130 gr secera
130 gr vode
400 gr mascarpone sira
300 ml vrhnja za slag
2 zelatine
1 kasika vanile
1 manje pakovanje borovnica

kora:
6 bjelanaca
5 kasika secera
5 kasika mljevenog badema




6 zumanaca mutiti u mikseru dok se ne zapjene. Dodajte jednu kasiku secera od ukupnih 130 gr, da bi lakse zapjenili zumanca.

U medjuvremenu kuhajte 130 ml vode sa preostalim secerom neke dvije tri minute. U tankom mlazu dodajite u zumanca da vam se tempiraju. Osavite da se muti dok se ne ohlade skoro u potpunosti, dodajte zelatinu pripremljenu prema uputama, I na kraju je rastopite u mikrovalnoj.  Spremite u frizider dok pripremate ostatak.

Dobro rashladite metlicu I zdjelu kao I vrhnje. Ja nancesce sve troje stavim na nekih pet minuta u led da se dobro raslade. Potom umutim u gust slag.

Maskarpone mutiti do pjenaste mase, pa lagano dodati kremu od zumanaca. Krema bi do sad trebala biti u potpunosti hladna kako ne bi rastopila mascarpone.

Na kraju dodajte I umuceni slag, I sve metlicom mutate dok ne dobijete jedolicnu smjesu. Izlijte u pripremljeni mold.

Kao koricu, ja sam umutila preostala bjelanca sa sest kasika secera, pa umijesila 5 kasika bademova brasna I ispekla kao koru u velikom limu. Na kraju sam izrezala koricu zeljene velicine.

Kolac je posprejan sa cocoa butter smejsom, obzirom da je prvi put, nisam previse kriticna ali moglo je biti I puno bolje..






No comments:

Post a Comment