Wednesday, November 1, 2017

Cufte sa rebrima :) ili dva u jedan

Ove fine cufte sam pravila cisto od oka. Naime htjela sam napraviti rucak za dva dana od jednom, a da bude ipak malo rzlicito.



Za cufte sam koristila kao I uvijek dva razlicita mesa, manje I vise masno, jedno od buta drugo od vrata. Moze se mijesati I teletina I junetina ili drugo meso po vasem izboru.


U meso sam dodala kao I obicno luk bijeli I crni, mjesavinu suhih zacina jer ne koristim vegetu u koje umijesam obicno bijeli I suhi bijeli luk, person, malo oregano I tek medju prstima ljute I blage crvene paprike. U to jos dodam jedno jaje, nekoliko kasika prezle I pola dl vrhnja za kuhanje.




Oblikovati kuglice kao sto to obicno I radite I uvaljati u brasno.


Zagrijati 1 dl ulja pa prziti cufte da fino porumene sa obadvije strane.


 U medjuvremenu isjeckati glavicu crnog luka i poceti sa prazenjem u posudi u kojoj cete zavrsiti kuhanje. Kad crni luk pocne rumeniti dodati 3 cehna bijelog luka i prziti tek toliko da zamirise. 


Posto  ste isprzili kuglice, rebra posoliti I zaciniti pa preprziti na istom ulju do lijepe rumene boje. Okrecite meso da se fino uprzi sa svih strana.


 
Dodati konzervu od oko 7 dl zgnjecenog paradajza na luk, a na to dodati I cufte I rebra. 


Na to dodati nesto suhih I svjezih zacinskih trava. Ja obicno stavim bosiljak, persin ili cilantro I medju prstima oregano, crnog I bijelog suhog luka.


 
Po potrebi dodati juneceg ili pileceg temeljca da fino pokrije svo meso. 


Sve fino krckati oko 1 sat na laganoj temperature. Gogtovo je kad se meso sa rebara pocne odvajati od kosti.

Ja ne znam jeli mi bio bolji sos ili meso ovdje.
Posluzite sa omiljenom tjesteninom, rizom, pire krompirom, ili prilogom po vasoj zelji!

Prijatno!


No comments:

Post a Comment