Thursday, August 29, 2019

Chaffle / Waffle

Caffle su izraz za waffle u keto dijeti. Postoji bezbroj varijacija, I jos nisam isprobala sve, ali ovo su dvije verzije koje su mi se najvise dopale. Regularne slatke sa sirupom u keto verziji, I cokoladne, od kojih sam ovaj put napravila tortu. Mogu biti u slatkoj ili slanoj verziji, bezbroj je varijacija. 


Potrebni sastojci za waffle:

4 oz ( 125 gr) krem sira
4 jaja
1 kasika otopljenog putera
1 kasikica vanile
1/2 kasikice cimeta
1 monkfrut secera ili nekog drugog dozovljenog u keto dijeti
4 kasike kokosovog brasna
1 kasika brasna od badema (moze se zamijeniti nekim drugim brasnom od orasnica ili sjemenki)
1 1/2 najmanja kasikica praska za pecivo
1 kasika kokosa u flakes
1 kasika sjeckanih oraha (pokusajte da ne izostavite ovaj sastojak jer daje super kranci efekat)

Krem sir treba da bude na kucnoj temperature. Ako nije, mozete ga staviti u mikrovalnu na desetak sedundi. Umutiti ga pjenasto sa secerom pa dodati jaja. ja sam odjednom dodala sva jaja,

Kod mene se sve mutilo u stand mikseru, ali ne mora, mogu se svi sastojci fino sastaviti I onda dobro umutiti, nije bitan redosled niti kako se muti, samo da je sve fino sjedinjeno.

Cim pocnete pripremati smjesu, ukljucite waffle maker da se grije. Ja nekako u isto vrijeme umutim I waffle maker se ugrije.

Oko 4 kasike smjese je dovoljno za jednu chaffle. Dobiju se 4.







Mozete napraviti 4 waffles od ove smjese. Koristite topinge po zelji.
[
Ja sam napravila toping od putera I monk secera, koje uprzila zajedno 2 minute pa dodala solju vrhnja za kuhanje. Nastavila kuhati jos 2 minuta skinula sa ringle I dodala vanilu. sve brzo mjesati da ne zagori. 



Ove cokoladne Chaffle sam pravila malo drugacije:

3 jaja
6 kasika krem sira
2 kasike zasladjivaca po izboru
3 kasike kakao
6 kasika brasna od badema
1 kasika vanile
1 kasika cokoladne arome
1 najmanja kasikica praska za pecivo (kasikica manja od one sto zovemo kafenom)


Sve dobro umutiti. Mozete dobiti oko 5-6 waffles. Stavljati manje od 4 kasike smjese, budite oprezni, jer je ova malo vise tecna pa da ne prepunite. 


Kremu za cokoladne chafle sam napravila od 125 gr krem sira, 1 soljom vrhnja za kuhanje I 3 kasike kakao. Zasladjivac koristitie po ukusu, meni je bila dovoljna jedna kasika kokosovog secera. Od aroma koristite cokoladnu, vanilu I badem, ili po vlastitom ukusu.



Jos jedna slicica iz pticje perspective...


Na zalost zaboravila sam slikati cokoladne u makeru, al bit ce drugi put!











No comments:

Post a Comment