Saturday, December 5, 2020

Jaffa torta

Ovu predivnu tortu sam pravila za rodjendan mom muzu. Da vam kazem da sam ovu tortu pravila do sada nekoliko puta, i svaki put nesto promijenim u njoj, a ovaj put sam konacno zadovoljna sa okusom tako da vise nista ne mijenjam u njoj, pa postavljam recept i dijelim sa vama. 




Torta ima sasvim jednostavnu dekoraciju, koju sam napravila od obicne putter kreme, koju sam bojala zelenim cajem u prahu, kurkurmom, sokom od visnje i nesto zlatne boje. 

Obzirom da isti dan slavimo i Thanksgiving kad su nam sva bliza familija i djeca oko stola, za temu sam izabrala jesenje boje. On, pametnica moja, rece da je torta divna, ali nekako sa bojama ga posjeti da je i njegova zivotna dob negdje do jeseni dogurala. 

Imamo mi tako jednu prijateljicu u poznim sezdesetim, koja voli reci, kad je neko upita koliko joj je godina, da je upravo sad 29.95 pa tako i ja doskocih sa tom salom da on meni izgleda kao da je tek napunio 29.95. 

Potrebni sastojci za koru 2X

4 bjelanka, 
prstohvat soli za umutiti, 
150 gr secera dodavati u trecinama malo umucenim bjelancima 
1 vanilin secer, 
4 zumanca dodavati jedno po jedno u umucena bjelanca
dodati 50 ml ulja
50 ml vruce vode
100 gr brasna pomijesana sa
1/2 praska za pecivo
100 gr mljevenih oraha

Sve ispeci u kalupu za tortu, 26 cm za srednje visoku tortu ili 24 za super visoku tortu. Ohladjene kore prerezati na 2.

Ja imam kalup 24 i adjustible kalup koji adjustiram na 24 i obje kore pecem u isto vrijeme na 180 dvadesetak minuta.

Fil:

2-3 kutije Jafa keksa

Fil od oraha i cokolade:

100 ml mlijeka prokuhati sa
150 gr secera pa dodati
200 gr putera
200 gr oraha i kuhati koju minutu.

Skinuti sa ringle i dodati

200 gr cokolade, te pustiti da se rastopi, pa potom umijesiti u finu kremu. Pokriti celofanom i ostaviti da se hladi.

Za preljevanje kora sam koristila viski od pikan oraha pomijesan sa narancinim sokom. Predivan okus su mu dali orasi i pican viski, a narancin sok dodatno dao svjezinu kolacu.

Vanil krema:

4 zumanjka lagano umutiti
dodati 200 ml mlijka i
2 pudinga od vanile
2 kasike vrhom pune gustina
100 gr secera
2 vanilin secera

Prokuhati 600 ml mlijeka pa dodati prethodnu smjesu, mijesati i kuhati lagano 2-3 minute.

Pokriti folijom da se priljubi uz kremu pa ohladiti.

Ohladjenu kremu izmiksati pa dodati

125 gr putera koscicu po kockicu da dobijemu finu i gustu kremu.

Na kraju umutiti 2 dl vrhnja za slag pa sjediniti njezno sa kremom.

Slagati tortu:

Kora
Vanila krema
red jafa keksa
vanila krema
kora
krema od oraha i cokolade
kora
krema od vanile
red jafa keksa
krema od vanile
kora

Ostaviti da se sve fino stegne pa dekorisati po zelji.

Kod mene je obicna butter crem od kojeg sam uzela 3 kasike i obojila kurkurmom ( ne, ne osjeti se kurkurma uopste), 1 kasiku obojila sokom od visnje, a ostatak matcha cajem.

Dodatno sam posula djelimicno sa zlatnim prahom.

Prijatno!







No comments:

Post a Comment