Wednesday, December 21, 2016

Cora burek

Divno tradicionalno bosansko jelo, koje ne uzima bas previse vremena da se napravi, ali je veoma zastino I ukusno. Meso je posebno fino I mekano iz ove pite. Ja uvijek koristim meso sa kostima, nekako mi korama da ljepsi ukus.
 
 
 Sastojci:
 
350 gr mekanog brasna
1/2 kasikice soli
3 kasike ulja
1 jaje
tople vode da se umijesi meko ali glatko tijesto koje se ne lijepi za ruke.
 
Za nadjev:
 
1 pile
malo soli
malo ljute paprika
1 glavica luka
250 gr gljiva
 
Prvo umijesimo jufku I ostavimo da odstoji bar pola sata.
Potom isprzimo luk I gljive na malo masla ili ulja. Ostavimo da se ohladi.
 
Pile isjecemo na veoma male parcice. Kod mene je bilo oko 20 parcica od jednog pileta. Siju I donji dio ledja obicno ne koristim za ovo jelo.
 

 

Koru razvuci tanko I podijeliti na dva dijela. Sad svaki dio sjeci u trake I to u zavisnosti koliko parcica piletine iate. Ja sam svoju koru isjekla na 18 dijelova jer sam imala toliko parcica piletine.


Na svaku trakicu staviti parce piletine I malo preprzenog luka sa gljivama.

 
Umotati uzduzno da dobijemo paketice. Sloziti ih u lim da se ne dodiruju, tako da mozete izvaditi ih posle pecenja a da se ne raspadaju.

 
Posluzite uz omiljenu salatu ili neko kiselo mlijeko, izbor je na vama. Prijatno!
 

No comments:

Post a Comment