Sunday, February 27, 2022

Carrot cake - torta sa mrkvom

 U tortu, osim mrkve idu i pineapple i sos od jabuka, kao i orasi, ipak naziv ove torte je Carrot cake i po tome je veoma poznata

Ova je jedna od boljih koje sam do sada pravila ili jela.

Ja sam pravila duplu za kcerkin 30ti rodjendan, ali mislim da je recept sasvim dovoljan za 12 osoba. 




Potrebni sastojci:

Prva grupa:

1 1/4 cups (cup is 240 ml) sosa od jabuka (moze i ulje umjesto sosa)

3 jaja (2 kasike flax sees samljevenih u kojih je dodato 6 kasika vode su vegan opcija0

2 cups secera (secer se moze upoloviti za manje slatku tortu)

Druga grupa:

2 cups svjeze izrendane mrkve 

1 cup pineapple sa sokom (iz konzerve - crushed ili diced) - ja sam stavila cijelu konzervu

1 cup kokosa - shredded and sweetened 

1 vanila

1 cup sjeckanih oraha

Treca grupa:

2 cups brasna

1 kasikica sode bikarbone

1 1/2 kasikica praska za pecivo

pinch soli

1 kasikica cimeta (opcionalno)





Frosting:

8 oz cream sira

1/2 cup butter

1 cup (ili po ukusu) secera u prahu


Dekoracija: sjeckani orasi, kokos


Mrkvu izribati svjezu i dodati secer, kokos, vanilu i orahe



U drugu zdjelu pomijesati brasno sa ostalim sastojcima



Jaja izmiksati sa secerom pa dodati sos od jabuka i sastojke iz grupe dva. Potom i sastojke iz grupe 3 i lagano umijesati.

Na slici je vegan verzija sa flax seeds 


Pripremiti - 8" (za tri kore) ili 9" (za dvije kore) lim premazati uljem, prestrti papirom za pecenje (ja sam stavljala i na strane, jer je torta veoma socna, i moze da se zalijepi za strane) pa tijesto podijeliti na dva dijela.

Peci na 350 F, pa peci 30tak minuta ili dok cackalica ne izadje suha iz kolaca. 

Sastojci za kremu trebaju biti sobne temperature. Sve dobro umiksati zasladiti po ukusu pa dobro umiksati u stand mikseru u pjenastu masu. Dodati vanile po ukusu.


Rashladiti i uzivati u ovoj apsolutno predivnoj torti!


Za extra dekoraciju (koju ja nisam u ovom receptu koristila Potrebno:

  • 2 ounces cream cheese, softened
  • ½ cup (100 g) granulated sugar
  • 2 cups (476 g) heavy cream
  • ½ teaspoon vanilla extract
  • 1 pinch kosher salt
Prvo sir umutiti sa secerom u dobro rashladjenim zdjelama, potom dodati vrhnje i mutiti do zeljene gustoce. 




No comments:

Post a Comment