Sunday, November 13, 2016

Pilav moje mame

Moja mama je pravila najljepsi pilav koji mozete zamisliti. Ne znam da li mi je bila ukusnija riza ili meso iz pilava.


Potrebni sastojci za 4 osobe:

1 pile ili cetiri bataka sa karabatacima ili 8 bataka
2 solje rize (ja sam koristila zutu rizu sa vec pripremljenim zacinima,  tako da nisam dodatno zacinjavala rizu)
povrce po izboru
5 solja pileceg temeljca
so, biber, ljuta paprika
1 dl ulja po izboru

Priprema:

Povrce ocistiti I izrezati na manje komadica. Rizu staviti na dno tepsije a po njoj poredati povrce.


Pile isjeci na manje komadice, ili ako koristite batake oprati ih I posusiti. Zaciniti solju, paprikom, bijelim lukom u prahu I politi uljem, pa sve dobro izmjesati.


Rasporediti ih po rizi I povrcu.

 
 
Doliti 5 solja pileceg temeljca.
 


Peci u prethodno ugrijanoj rerni na 230 C oko 50 minuta ili dok povrce I piletina fino porumene. U medjuvremenu provjeriti ima li jos temeljca I u zavisnosti od rize, dodati jos ako je potreno.


Ostaviti da se ohladi koji minut I uzivati u kompletnom obroku. Ja obavezno prelijem svoje sa kefirom ili posluzim uz jogurt.

Prijatno!

No comments:

Post a Comment