Monday, March 14, 2022

Karamel, ljesnjak de luxe

Recept za ovaj kolac sam objavila davno na coolinarici pa ga onda prenijela i ovdje na moj blog. 

Click  za recept. 









Godinama ga nisam pravila jer je bas zahtjevan, puno koraka, puno sudja za pranje. Jeste fin, ali kako rekoh bas uzima vrijeme za napraviti. 

Jedino sto sam promijenila je glazura. Glazura sa glukozom je malo teska, iako lijepa ipak za ovu tortu glazura bi trebala biti malo meksa i laganija. 

Glazuru sam pripremila sa 200 gr gorke cokolade i 200 gr vrhnja za kuhanje, u koju sam dodala 2 kasike zelatine u 3 kasike vode.  Medjutim izgleda, da gorka cokolada ima previse kakao pa je ispalo vise kao premaz za tortu nego glazura. 

Tako sam onda odlucila da rastopim 200 gr bijele cokolade u 200 ml vrhnja i dodam zelatinu. 

Glazuru treba ohladiti do 37 stepeni, ali mislim da je to primjenjivo kod mlijecne ili tamne cokolade, kod bijele cokolade, glazura treba da se ohladi skoz jer je bijela cokolada prilicito tecna i treba joj vremena da se stvrdna. 

Probacu opet na nekoj drugoj torti. 





No comments:

Post a Comment