Monday, March 7, 2022

Rodjendanske torte - Frappuccino bailey cheesecake and Tiramisu torte

 


Tiramisu cake:

Coffee syrup:
1 solja vode
1 solja secera
2 kasike kafe
1 solja coffe liqer, ili pomijesan coffee, orange i Vermont. 

Kore:
41/2 cups brasna
4 1/2 kasikice praska za pecivo
1 cup putera
1 cup ulja
pinch soli
2 cups secera
6 jaja
2 cups jogurta (ili kefira)
2 vanila


Filling:
1 1/2 pound (750 gr) maskarpone sira
2 cups vrhnja za kuhanje
1 cup secera u prahu
1 vanila

Frosting
2 kom filadelfija sira
1/2 cupa vrhnja za kuhanje
1 vanila
1 cup secera u prahu

Dekoracija:
kakao prah
cokolada
piskote 


Ovo je kolac koji je napravljen uz veliku tiramisu tortu. Jedina razlika je sto za kore nisam koristila alkohol, dok za veliku tiramisu tortu jesam. 



Velicina lima za veliku tortu je 8 inch. Moze se praviti i u vecem kalupu jer je torta bila jako visoka, a od iste mjere je pravljen i ovaj mali. 


Na ovoj slici je Frappuccino Baked Alaska, Coffee Cheesecake za koji recept necu pisati ovaj put, jer se treba prilicito doraditi. Okus nije bio ni blizu sto sam ocekivala, pa valja poraditi na njemu!

Za tiramisu:

Prvo skuhati sirup i ostaviti da se ohladi. 

Potom praviti kore. Umutiti puter, ulje i secer i dodavati jedno po jedno jaje. 

Potom pomijesati suhe sastojke i naizmjenicno dodavati u smjesu sa puterom i jajima, suhe sastojke i buttermilk, jogurt ili kefir (mada bilo koje mlijeko moze doci u obzir). 

Rasporediti u 3 pleha i peci 30-35 minuta na 350. Ja obicno izmjerim termometrom i ako je temperatura 205 zavrsim pecenje. Drugi dobar nacin je da se ubode cackalica i ako na njoj ne ostane nista, kora je pecena.

Ohladiti na resetki pa sjeci na pola. Svaku koru dobro namociti sirupom pa filovati tortu. Ostaviti u frizider preko noci da se dobro rasladi pa dekorisati naredni dan. Ja sam koristila philadelphija sir i vrhnje za frosting, jer sam bogato premazivala kore po 1 1/2 cup filinga na svaku koru. 

Drugi kolac koji se vidi na slici je Frappucchino Bailis coffe cake, ali uopste mi se nije svidjeo okus cheesecake, mozda vise bailis i svakako bih dodala kakao u njega, jer je previse blend za moj ukus. 

Baked Alaska shaum on the top je bas isti recept koji koristim za pravljenje sampite. 





















No comments:

Post a Comment