Tuesday, October 17, 2023

Spankopita

 Ljetos kad smo bili u Grckoj, nismo se mogli nadiviti grckoj hrani. Sve tako lagano i zdravo, da sam mnogo ideja donijela sa sobom i uvrstila u nas svakodnevni menu. 



Ova spankopita mi je predivna. Lagana, nista previse, a korice su tako fine i hrskave, ma divota jedna!



Potrebni sastojci:

500 gr spinata, ja sam koristila svjezi, ali moze i zamrznuti

300 gr dobre fete sira

3 jaja

1 vezica sjeckanog persuna

1 vezica sjeckanog dila

1/2 velike ili jedna mala glavica luka

3 struka mladog luka

2 kasike dobrog malsinovog ulja

so, biber


1 pakovanje filo pastry (kora za pitu)

1 dl maslinova ulja

1 dl vode (vodu ostaviti za kraj pa preliti preko premazane pite)


Ukljuciti rernu na 325 F. 

Pripremiti nadjev. Kore podijeliti na dva dijela. Ja sam imala 18 kora, lim mi je velicine pola kore, tako da sam imala 36 kora ukupno. 

Odvojiti pola kora na stranu. Kore slagati u podmazan lim, svaku blago premazujuci maslinovim uljem. Kad smo potrositi pola kora, staviti sav nadjev i rasporediti jednako. Staviti i drugu poloinu kora, premazati uljem, isjeci a onda preliti sa 1 dl vode. 

Peci 1 sat. Uzivati sa omiljenom salatom, kefirom, jogurtom, ili kao predjelo!

Prijatno!




No comments:

Post a Comment